27/12/18

Προιοντα που αγαπησα το 2018!!!

Καλησπέρα ομορφιές και Χρονιά Πολλά!!!

Λίγο πριν το 2018 να μας αποχαιρετήσει θα σας δείξω ποια προϊόντα δοκίμασα και αγάπησα την χρονιά που φεύγει.

Αυτή την παλέτα της MakeupRevolution σε συνεργασία με την SophX απλά την έλιωσα.
Περιέχει 8 so pigmented highlighters που μπορούν να φορεθούν σε κάθε περίσταση. Στα συν της είναι value for money.

Ακόμη μια παλέτα της Revolution που έλιωσα είναι η contour παλέτα της. Περιέχει πούδρες για κοψίματα ακόμη και για σετάρισμα για κάτω από τα μάτια.

Δυο κραγιόν που λάτρεψα είναι το liquid lipstick από cougar beauty στην απόχρωση mulberry.Είναι ένα μοβ-ροζ που διαρκεί πολλές ώρες.
Επίσης το faux από mac είναι ένα σατινέ κραγιόν που μπήκε σχετικά πρόσφατα στη ζωή μου αλλά το λάτρεψα. Λόγω του σατινέ τελειώματος του δείχνει τόσο γοητευτικά τα χείλη ακόμη και σκασμένα να είναι και φυσικά η απόχρωση του είναι κατάλληλη για να την φοράς από το πρωί.

Ως mascara junkie ψάχνω συνεχώς να βρω την ιδανική μάσκαρα που θα δίνει όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες μου. Δεν έχω ιδιαίτερο θέμα με το μήκος των δικών μου είναι μακριές άλλα θέλω το Τσικ αυτό το παραπάνω. Όλο το χρόνο χρησιμοποίησα ανελλιπώς την λατρεμένη μου better than sex από too faced αλλά προς το τέλος της χρονιάς βρήκα μια προσφορά στα Sephora την hypnose από lancome και είπα να την δοκιμάσω. Στην αρχή δεν ξετρελάθηκα αλλά μόλις ξεράθηκε λιγάκι έδωσε ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Δίνει περισσότερο μήκος, ελάχιστο όγκο αλλά μου άρεσε πολύ. Αν τη βρείτε σε προσφορά αξίζει να την δοκιμάσετε.

Ένα ρουζ που φορούσα σχεδόν κάθε μέρα είναι το Frat Boy από The balm. Είναι ένα ρουζάκι που αφήνει ένα ωραίο χρώμα υγείας στα ζυγωματικά αλλά θέλει προσοχή γιατί έχει έντονη απόδοση.

Φυσικά σαν skincare junkie που είμαι δεν θα μπορούσα να μην σας δείξω και προϊόντα για την περιποίηση της επιδερμίδας.
Ένας ορός που με ενθουσίασε είναι από Juliette Armand με υαλουρονικό. Η σύσταση είναι κολλώδεις αλλά με ελάχιστη δουλίτσα στο πρόσωπο απορροφάτε αμέσως και αφήνει το δέρμα τόσο ενυδατωμένο και έτοιμο για να "δεχτεί" οποιοδήποτε προϊόν.

Last but not least το αγαπημένο μου καθαριστικό προσώπου από Nip Fab.
Πρόκειται για ένα καθαριστικό είναι κατάλληλο μόνο για χρήση το βράδυ. Περιέχει παράγοντες αντιμικροβιακούς που βοηθούν το δέρμα να μείνει καθαρό χωρίς όμως να το ξηραίνει. Το χρησιμοποιώ από το καλοκαίρι με μισό μόλις πάτημα της αντλίας και ακόμα δεν έχει τελειώσει. Εξαιρετικό προϊόν που σίγουρα θα ξανά αγοράσω μόλις μου τελειώσει.

Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα για την χρονιά που μας πέρασε. Θα χαρώ πολύ να μου γράψετε και τα δικά σας αγαπημένα.

Να ευχηθώ Καλή Χρονιά με υγεία αγάπη και πολλά χαμόγελα για εσάς και τις οικογένειες σας.


Μέχρι το επόμενο ποστ

Φιλιά Πολλά!!!

Δέσποινα





2 σχόλια:

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design