14/7/18

I am back... + mini haul!!!

Hello beauties!!!

Ξερω οτι χαθηκα παλι αλλα πραγματικα οι υποχρεωσεις και οι ρυθμοι με εκαναν να μην εχω χρονο καθολου για το αγαπημενο μου beauty blog.

Σήμερα ειμαι εδω με ενα μινι haul απο τις τελευταιες αγορες που εκανα.

Πήρα 2 νεά ζευγαρια παπουτσια απο το Voi Noi

Τα σανδάλια μαυρα με ασήμι 12,99 ευρώ, εδώ.
Flatforms σε rose-gold με στρας 16,99 ευρώ, εδώ.

Απο το myaroma πήρα :


Και μου έκαναν και δώρο με τις αγορές μου ενα αφρόλουτρο Kallos με νερολι.

Αυτές ήταν οι πρόσφατες αγορές μου. Εσείς αγοράσατε κάτι πρόσφατα;;;

Μεχρι το επομενο ποστ σας φιλω γλυκα.

Δεσποινα 



1 σχόλιο:

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design