26/3/13

Ραγάδες Τέλος!!!

Τις προάλλες χαζεύοντας, όπως πάντα, στο fb ανακάλυψα μια σελιδούλα που μόνο και μόνο απο το όνομα της μου κινείσαι την περιέργεια! Λέγεται "Μελένια ομορφιά"!!! Καθώς κοίταζα τη σελιδούλα αυτή ανακάλυψα αυτό το λαδάκι για τις ραγάδες.Ένα μείγμα απο φυτικά και αιθερία έλαια χωρίς χημικά ή συντηρητικά... Μιας και είμαι νέα μανούλα οι ραγάδες επισκέφτηκαν και εμένα :) και αποφάσισα να το δοκιμάσω το παράγγειλα λοιπόν απο την Μελένια φίλη μας Λίλια και ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ! Λίγες σταγόνες στη κοιλίτσα, κατά προτίμηση το βράδυ για να έχει χρόνο να δράσει, και κυκλικό μασαζάκι. Τα αποτελέσματα είναι εκθαμβωτικά!!! Αν και δεν βάζω κάθε βράδυ, γιατί ξεχνάω χιχιχι, οι ραγάδες έχουν αρχίσει να εξαφανίζονται και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό!!! Πραγματικά το συνιστώ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ!!!

22 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το blog σας κοριτσάκια καλή αρχή!!
    αν θέλετε γίνεται μέλη στο blog μου http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    φιλάκια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να πω κ εγω τη δική μου εμπειρία...μέχρι στιγμής!!!
    Μετά τις 2 εγκυμοσύνες έκανα κ εγω ραγάδες στο στήθος και στΑ μπουτακια..
    Εδώ κ 7-8 μέρες χρησιμοποιώ το λαδάκι αυτό κ τα αποτελέσματα ήδη φαίνονται!!!! Το συστήνω κ εγω σε οοοοολες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το είδα και ενθουσιαστικά μπορείς να μου πεις τιμούλα????
    http://zoydaki1985.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!!!Ειναι στα 10 ευρω αλλα πραγματικα τα αξιζει τα λευτα του!!!

      Διαγραφή
  4. Χαίρεται!! :) Οι ραγάδες σου τι χρώμα ήταν? Και πόσο καιρό τις έχεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες εδώ ένα ζωντανό παράδειγμα απο το λαδάκι! Η κοπέλα είναι φίλη μου μανούλα!

      https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/431936_407932635980992_325945505_n.jpg

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Πάτα στην σελίδα & στείλε μήνυμα στα κορίτσια! Πάντα είναι κάποια εκεί να σε εξυπηρετήσει!

      Διαγραφή
    2. Στείλε μήνυμα εδώ:

      https://www.facebook.com/meleniaomorfia?ref=ts&fref=ts

      Διαγραφή
    3. Να ρωτησω κ γω καθως ειμαι νεα μανουλα κ μου εμφανιστηκαν στο στηθος, κοκκινες προς το παρον, αλλα παρα πολλες δυστυχως.. Ειναι συμβατο με το θηλασμο?? Θηλαζω αποκλειτικα κ δεν θελω να προκαλεσω κατι κακο στο μωρακι μου.. Επισης, για ποσο καιρο να το χρησιμοποιω?? Μεχρι να φυγουν η για παντα?? Αν μπορουν να φυγουν δλδ...
      Ευχαροστω πολυυυ

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα, τα κορίτσια πάντα απαντούν σχετικά με τον θηλασμό ότι είναι ανάλογα με τον γιατρό σου! Κάποιοι το επιτρέπουν, άλλοι όχι!

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ FACEBOOK ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει & κινητό επικοινωνίας ωστόσο μπορείς να μας στείλεις ένα e-mail να στο δώσουμε! :)

      Διαγραφή
  7. einai a3iopisto?
    ennow oti uparxoun eidikes 8erapeies me layser pou kai pali den uposxontai teleia apotelesmata. ena ladaki kanei 8aumata?
    k meta apo posh xrhsh? meta apo kana xrono?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κούκλα μου! αν έχεις facebook μπες να δεις μόνη σου!!! Απο την πρώτη εβδομάδα κ ολας βλέπεις διαφορά!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση!Σίγουρα θα το αγοράσω...Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποσο κοστιζει κ που μπορω να το παραγγειλω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποσο κοστιζει κ που μπορω να το παραγγειλω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπαρχει λαδι και για συσφιξη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design