15/4/14

This, that or else!!!

Κοριτσάκια μου γλυκά γεια σας! Σήμερα θα κάνω ένα πολύ ενδιαφέρον tag. Το είδα από την Κάτια και μου άρεσε πολύ και είπα να το κάνω!!!
Πάμε να ξεκινήσουμε :
  • Sephora η Hondos Center?
Sephora γιατί έχουν τις αγαπημένες μου κρέμες σώματος και βγάζουν πολύ συχνά προσφορές!!!
  • Too faced η benefit?
Θα έλεγα benefit γιατί δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν από Too faced ακόμη!
  •  Radiant,erre due η seventeen?
Θα έλεγα seventeen. Έχει τα αγαπημένα μου βερνίκια νυχιών.
  • Αφρόλουτρο η αφροντουζ?
Θα πω αφροντουζ γιατί δεν έχω καθόλου χρόνο για αφρόλουτρο!!!
  • Body lotion η body butter?
Body lotion. Έχω ολόκληρο stock χιχιχι!!!
  • Κρεμοσάπουνο η κλασσικό σαπούνι?
Κρεμοσάπουνο!!!
  • Νύχια κοντά η μακριά?
Πάντα μακριά!!!
  • Online shopping η βόλτα στα μαγαζιά?
Προτιμώ online αγορές γιατί βρίσκω πολλές προσφορές και προϊόντα που δεν τα βρίσκω εύκολα!!!
  • Μονές σκιές η παλέτες?
Παλέτες βέβαια!!!
  • Αγαπάς τα κοντά η τα μακριά μαλλιά?
Μακριά και μάλιστα πολύ μακριά μαλλιά!!!
  • Ysl,Dior η Este Lauder?
 
Θα πω Ysl γιατί έχει μια υπέροχη μασκάρα αν και λίγο τσουχτερή η τιμή της!!!
  • Glowbox,cherrybox η beautytestbox?
Έχω δοκιμάσει και τα τρία κουτάκια. Θεωρώ ότι είναι μακράν καλύτερο το BeautyTestBox, μετά πάει το Cherrybox και τελευταίο και πολύ καταϊδρωμένο το Glowbox.
  • Υγρό η gel eyeliner?
Gel eyeliner!!! Και αγαπημένο μου είναι από ELF.
  • Ηλεκτρική η κλασσική οδοντόβουρτσα?
Κλασική!!! Η ηλεκτρική κατά την γνώμη μου δεν κάνει τίποτα!!!
  • Σφουγγάρι η λούφα?
Λούφα δαγκωτό!!!
  • Χωρίστρα στην μέση η στην άκρη?
Στην άκρη!!!
  • Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε βραχιόλια, δαχτυλίδια η σκουλαρίκια?
Φοράω από όλα με μικρές εναλλαγές. Τα αξεσουάρ που δεν αποχωρίζομαι ποτέ όμως είναι η βέρα μου, το ρολόι μου και ένα bracele με το όνομα μου δώρο από τον αντρούλη μου!!!
  • Ματ η shimmer σκιές?
Ανάλογα αν είναι για πρωί ή βράδυ!!! :)
  • Ηλιοθεραπεία η όχι?
Δεν έχω καθόλου χρόνο για ηλιοθεραπεία. Άσε που είμαι και άσπρη και πολύ ευαίσθητη άρα καίγομαι πάρα πολύ εύκολα!!!
  • Χτενίζεσαι στο κομμωτήριο η σπίτι?
Για ειδικές περιπτώσεις σε κομμωτήριο!!!
  • Θέλετε να κάνετε τατουάζ η όχι?
Θέλω αλλά δεν ξέρω ΑΝ θα κάνω!!!
  • Πέρα απο τρυπημένα αφτιά θέλετε η έχετε κάνει αλλού piercing?
Είχα 6 στα αυτιά και ένα στη μύτη. Τώρα είναι ανοιχτές μόνο οι 4 στα αυτιά!!!
  • Εάν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα η καλλυντικά?
Καλλυντικά!!! Το σπίτι γεμάτο είναι!!!
  • Όταν κάποιος σου πάρει δώρο ένα καλλυντικό, θες να γνωρίζεις τι είναι η θα τον αφήσεις να διαλέξει μόνος του?
Να το διαλέξει μόνος του. Δεν μου αρέσει να ζητάω τι δώρο να μου πάρουν. Νιώθω λίγο άβολα!!!
  • Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς,μασάζ κλπ.η χαλαρώνεις στο σπίτι με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς?
Το καλύτερο Spa σπίτι μου!!!
Αυτές ήταν οι ερωτησούλες!!! Κάνω tag και εγώ με την σειρά μου τα εξής blog :
Περιμένω να δώ και τις δικές σας απαντήσεις!!! Φιλιά!!! Δέσποινα!!!



 
 

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες απαντήσεις!Συμφωνούμε σε αρκετά!Σε ευχαριστώ και για το tag!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ σε αρκετές απαντήσεις σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :) καλά έκανες!το tag,ήταν για όλες σας!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες απαντήσεις!!!Καλή Μεγάλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design