17/4/14

Empties #09

Κοριτσάκια μου γλυκά γεια σας! Σήμερα θα σας δείξω τι προϊόντα τελείωσα το τελευταίο διάστημα. Πάμε να τα δούμε :
  • Baby Care Sensitive μωρομάντηλα με ελαιόλαδο.
  • Beauty Town  άρωμα τσιχλόφουσκα σας έχω μιλήσει για αυτό εδώ.
  • Oriflame διπλή σκιά ματιών.
  • Δείγμα από κρέμα νυκτός Estee Lauder.
  • Apivita δείγμα από την κρέμα Queen Bee.
  • Carrefour Ξεβαφτικο μαντηλάκι νυχιών.
  • Yves Rocher BB creme.
  • Apivita μαντηλάκι καθαρισμού με χαμομήλι.
  • Dove body lotion με βανίλια.
  • Molton Brown shower gel.
  • Fresh Line Condiotioner μαλλιών Erato.
  • Pantene Pro V conditioner για κανονική/χοντρή τρίχα.
  • Μάσκα προσώπου με αλόη και αγγουρι.
  • Essence multi action Mascara.
  • Elements ενυδατική κρέμα προσώπου.
  • Kings & Queens shower gel με άρωμα ζάχαρη.
  • Carrefour υγρό κρεμοσάπουνο με άρωμα ροδάκινο. 
  • Listerine Stay White στοματικό διάλυμα.
Αυτά ήταν αγάπες τα προϊόντα που τελείωσα. Αν θέλετε να με ρωτήσετε κάτι για κάποιο από αυτά τα προϊόντα αφήστε κάτω σχόλιο. Φιλιά Πολλά!!! Δέσποινα!!!

7 σχόλια:

  1. Οι ενυδατικές κρέμες σώματος της Dove μυρίζουν τέλεια αν κ δεν έχω δοκιμάσει καμία ακόμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάσκες, listerine, carrefour κρεμοσάπουνο και Dove τα έχω δοκιμάασει και γω και μου άρεσαν πολύ! :)

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ενυδατική της Dove κοντεύει να μου τελειώσει κι εμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλά πραγματάκια! Το ξεβαφτικό μαντηλάκι νυχιών ήταν καλό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design