20/11/13

Empties!

Αγαπουλίτσες μου καλησπέρα τι κάνετε;;; Κρυώνετε καθόλου ή μόνο εγώ;;; Μπήκε για τα καλά ο χειμώνας!!! Σήμερα θα κάνω ένα ποστ με μερικά προϊόντα που τελείωσα και θα σας πω τη γνώμη μου!!! Λίγα και καλά. Πάμε να ξεκινήσουμε :
Πρώτο προϊόν είναι μια κολόνια που μου είχε κάνει δώρο η πεθερά μου για την γιορτή μου. Είναι η Trussardi Donna και την λάτρεψα!!! Είχε ένα άρωμα ελαφρύ ότι πρέπει για όλη μέρα!!! Την καταευχαριστήθηκα. Σίγουρα θα την ξαναέπαιρνα!!! 
Επόμενο προϊόν είναι ένα Conditioner Syoss της σειράς Repair & Fullness για κανονικά και ταλαιπωρημένα μαλλιά Το λάτρεψα το προϊόν και γενικά όλα τα προϊόντα της Syoss! Ένα συν του προϊόντος, είναι silicone free. Έχω ήδη αγοράσει ξανά προϊόντα της εταιρείας. 
Τρίτο και τελευταίο προϊόν είναι μια κολόνια χύμα απο το Beauty Town τύπου Channel No5. Αγαπώ αυτό το άρωμα άλλα δυστυχώς δεν άρεσε καθόλου στο άντρα μου πάνω μου!!!Οπότε λόγω ανωτέρας βίας δεν θα το ξαναπάρω!!! Χαχαχα!!! 

Αυτά ήταν τα προϊόντα που τελείωσα Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά;;; Σας άρεσαν;;; Θα χαρώ πολύ να ακούσω τα σχόλια σας!!! Μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα! 

2 σχόλια:

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design