3/11/13

Απαντήσεις στις ερωτήσεις σας!

Σας ζητήσαμε στον προηγούμενο διαγωνισμό μας να μας ρωτήσετε ότι θέλετε, εδώ λοιπών είναι οι ερωτήσεις σας & πάμε να δούμε τις απαντήσεις!

1) Alice Beerland: Ποια είναι η πιο αγαπημένη σου συνήθεια ομορφιάς? Ποια εταιρία πιστεύεις ότι έχει τα πιο φυσικά προϊόντα?

Α: Η αγαπημένη μου συνήθεια είναι, ένας σωστός καθαρισμός προσώπου που συνδυάζεται με μια τόνωση και φυσικά μια ενυδατική. Κατά την γνώμη μου και για τα προϊόντα που έχω δοκιμάσει θεωρώ του Κορρε και της bioten τέλεια προϊόντα και φυσικά!!!

2) Bebe Mimi: Θα ήθελα να μάθω ποιά είναι τα αγαπημένα σου προϊόντα καθαρισμού για το πρόσωπο και το καλύτερο concealer για τους μαύρους κύκλους στα μάτια που έχεις χρησιμοποιήσει!

Α: Αγαπημένα μου προϊόντα καθαρισμού είναι της Loreal Paris το Perfect Clean με το cleanpod γιατί καθαρίζει σε βάθος το πρόσωπο και κάνει και ένα ελαφρύ μασάζ!!! Το καλύτερο concealer για μένα είναι της seventeen το Ideal cover στη απόχρωση 03 ivory.

3) deppy: πως φτιάχνεις τα μαλλιά σου μπούκλες

Α: Ο καλύτερος τρόπος είναι με το ψαλίδι για μπούκλες!!!

4) es(Τζένη Παπαγεωργίου) Θα ήθελα να μου πείτε ποιο είναι το πιο καλυπτικό κονσίλερ? Ποια μάσκαρα θεωρείς καλύτερη? Ποια υλικά σου αρέσει να χρησιμοποιείς?

A: Το πιο καλυπτικό κονσίλερ είναι της seventeen το Ideal cover. Στο θέμα μάσκαρα είναι μακράν καλύτερες της maybelline New York. Μου αρέσει να χρησιμοποιώ όσο πιο πολύ φυσικά καλλυντικά χωρίς να σνομπάρω τα υπόλοιπα σε καμία περίπτωση!!!

5) Evangelia Kollia: Θέλω να σε ρωτήσω ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο? Αγαπημένο σου ταξίδι;

Α: Αγαπημένο βιβλίο χμμ!!! Έπεσες σε βιβλιοφάγο!!! Τρελαίνομαι να διαβάζω βιβλία αλλά θα σου πω το πρώτο βιβλίο που διάβασα και με είχε συγκινήσει βαθύτατα, ήταν "Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι" της Λένας Μαντά. Αγαπημένο ταξίδι στη Θεσσαλονίκη!!!

6) Fotini Xanthopoulou: Ποια είναι για εσένα η τοπ εταιρεία για κρέμες προσώπου; Ποια είναι η αγαπημένη σου ελληνική εταιρεία καλλυντικών; Πόσα χρόνια ασχολείσαι με το κόσμημα; 

Α: Θεωρώ καλύτερη εταιρεία σε κρέμες την bioten, φυσική κρέμα, χωρίς parabens, τέλειο άρωμα, υπέροχη υφή και οικονομική!!! Ελληνική εταιρεία αγαπημένη είναι τα Mastic Spa, υπέροχα προϊόντα, σου θυμίζουν Ελλάδα μόνο που τα μυρίζεις!!! Με το κόσμημα σαν χόμπι ασχολούμαι 4 χρόνια τώρα, έχω σταματήσει βέβαια γιατί με την μπουμπού δεν μου μένει χρόνος!!!

7) Giota Papadopoulou: Έχεις αγοράσει καλλυντικά μεσώ διαδικτύου? Ποια μάσκαρα χρησιμοποιείς? Ποιο είναι το αγαπημένο σου Lip gloss? Ποιο χρώμα κραγιόν προτιμάς?

Α: Άπειρες φόρες έχω αγοράσει απο το ίντερνετ και έμεινα και πολύ ευχαριστημένη και πολύ καλές τιμές. Αυτή τη περίοδο χρησιμοποιώ της Yves Saint Laurent τη baby doll σε μαύρο χρώμα εννοείται. Το αγαπημένο μου lip gloss για αυτή τη περίοδο είναι της Bourjois 3D effect απόχρωση 42. Τα χρώματα που προτιμώ σε κραγιόν είναι τα ροζουλένια και τα nude .

8)anna pi: Πόσο συχνά βάφεσαι και ποια καλλυντικά δεν αποχωρίζεσαι απο την καθημερινότητα σου? Είσαι ικανοποιημένη περισσότερο απο κάποιο καλλυντικό? 

Α: Βάφομαι σχεδόν κάθε μέρα, ανάλογα και τα κέφια!!! Τα καλλυντικά που δεν αποχωρίζομαι είναι μια καλή bb, αυτή τη περίοδο χρησιμοποιώ της Avon, ένα concealer, της Seventeen Ideal cover, ενα μολύβι ματιών μαύρο, της mac, μια μάσκαρα οπωσδήποτε, τώρα χρησιμοποιώ της Yves Saint Laurent και ένα ρουζ της Laura Mercier. Ένα καλλυντικό που με ικανοποιεί πλήρως και το χρησιμοποιώ συχνά είναι της elf το cream eyeliner σε μαύρη απόχρωση, έχει και δικό του πινελάκι μέσα και κάνει μια πολύ ωραία γραμμή στο μάτι!!!

9) Katerina11 & Κατερίνα Σώρρα: Ποιο είναι το αγαπημένο σου άρωμα?

Α: Το αγαπημένο μου άρωμα είναι της channel No5 αλλά δεν το φοράω πλέον γιατί δεν του αρέσει του συζύγου!!!

10) marina gm: Ποιος είναι ο αγαπημένος σου προορισμός για ταξίδι-εκδρομή?

Α: Άμα έχεις καλή παρέα παντού είναι ωραία!!! Αλλά ένα μέρος που λατρεύω και θα ήθελα να πάω είναι το Παρίσι!!!

11) Natasha K & Xristina Combra: Πιο είναι το αγαπημένο σου κραγιόν?

Α: Αγαπημένο μου κραγιόν είναι της elf το d21 ένας πολύ ωραίος συνδυασμός βαθύ κόκκινου με λίγο μπορντό!!! 

12) simona: θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι καλύτερα να φοράμε κραγιόν ή Lip gloss στα smoky eyes?

Α: Μπορείς και τα 2 αν και εγώ θα προτιμούσα κραγιόν!!!

13) Stavroula: Προτιμάς ξένες ή ελληνικές εταιρείες καλλυντικών και ποια εταιρεία είναι η αγαπημένη σου?

Α: Προτιμώ και ξένες και ελληνικές εταιρείες αν και κατά κύριο λόγο στηρίζουμε Ελληνικά προϊόντα. Αγαπημένη μου εταιρεία είναι η Mastic Spa, η Bioten και η Elf .

14) Xrisa Vasiliou: Αγαπημένα προϊόντα για τα μαλλιά;

Α: Λατρεύω τα προϊόντα Syos είναι όλα τέλεια!!!

15) xrysave & Χρυσα Βεϊζη: Εγώ θέλω να μου πεις την αγαπημένη σου αντηλιακή κρέμα.

Α: Η αγαπημένη μου αντηλιακή φέτος το καλοκαίρι ήταν της Solene με δείκτη προστασίας 50

16) Ζωή Χασιώτη: Ποια είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιείς καθημερινά και δεν θα τα άλλαζες με τίποτα;

Α: Αν και δοκιμάζω και άλλες η καλύτερη για μένα είναι της Bioten και δεν θα άλλαζα με τίποτα το cream eyeliner της elf μαύρο πάντα!!!

17) Σέβη Ν.: Ποια είναι η αγαπημένη σου κρέμα χεριών ?

Α: Της Ahava με νερό απο τη νεκρά Θάλασσα!

18) ΧΑΡΑ ΡΟΥΣΣΗ: Θα ήθελα να μου πειs ποια είναι η αγαπημένη σου μάσκαρα?

Α: Αγαπημένη μου μάσκαρα είναι η Colossal Cat eyes απο την Maybelline New York!

19) ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ: Θα ήθελα να μου πειs ποια είναι η αγαπημένη σου σκιά ματιών & πούδρα ?

Α: Η αγαπημένη μου σκιά ματιών είναι απο παλέτα της Vivo!

Σας ευχαριστώ για τις όμορφες ερωτήσεις σας! Δέσποινα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design