22/9/16

Fouka mountain bloom serum!

Γεια σου beauty,

ξέρω ότι έχω χαθεί, δυο μήνες σχεδόν δεν έχω γράψει ανάρτηση αλλά πραγματικά δεν είχα καθόλου χρόνο. Τώρα είμαι πάλι πίσω και σου υπόσχομαι ένα γεμάτο αναρτήσεις χειμώνα!
 Σήμερα είμαι εδώ για να σου μιλήσω για έναν ορό προσώπου φυτικής προέλευσης και από ελληνική εταιρεία.
Φυσικά μιλάω για το οργανικό ορό από την Fouka Cosmetics και συγκεκριμένα το mountain bloom serum.
 Πρόκειται για ένα λεπτόρρευστο μη λιπαρό ορό με μια ήπια μυρωδιά φύσης!
Αφήνει την επιδερμίδα πολύ καλά ενυδατωμένη και είναι ιδανικός  και για βάση κάτω από το μακιγιάζ.
Επίσης η συσκευασία είναι γυάλινη και με αντλία που την κάνει πολύ εύχρηστη και κομψή.
Η τιμή του είναι στα 15 ευρώ τα 30ml εδώ και θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή τιμή.
Έμεινα πολύ ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο προϊόν και σίγουρα θα αναζητήσω και άλλα προϊόντα  της εταιρείας.
Φιλιά!!!
Δέσποινα!



 

10 σχόλια:

  1. πολύ ενδιαφερον προϊόν! θελω πολύ να το δοκιμάσω <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμ θα το έχω στο νου μου,φαίνεται πολύ καλό!
    φιλακιαα:)

    alexiasstyle.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαίνεται καλό!!Σίγουρα θα το δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και έψαχνα μια αλλαγή! Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design