2/6/16

Στο Beautyσκοπιο: Vichy face sunscreen spf30 Capital Soleil!

Καλημέρα και καλό μήνα Beauty!!!
Σήμερα βάζουμε στο beautyσκοπιο την αντιηλιακη προσώπου της Vichy από την σειρά Capital Soleil με δείκτη προστασίας 30!
Πρόκειται για μία αντηλιακη λεπτόρρευστη η οποία αφού την εφαρμόσεις στο προσωπο σου απορροφάται αμέσως και αφήνει όπως λέει κιολας ένα "dry touch" στο πρόσωπο σου, σαν να μην έχεις βάλει αντηλιακό.
Ενδείκνυται για μικτές και λιπαρές επιδερμιδες αλλά και εγώ που έχω κανονική τη λάτρεψα γιατί δεν αφήνει αυτή τη λιπαροτητα που αφήνουν συνήθως τα αντηλιακά η οποία δεν μου αρέσει καθόλου.
Έχει υψηλό δείκτη προστασίας , ότι πρέπει δηλαδή για την ανοιχτοχρωμη επιδερμίδα μου!
Ή συσκευασία της είναι με σωληνάριο στα 30ml  και ειδικό πώμα ώστε να μην χάνεται άδικα προϊόν.
Ή τιμή της είναι στα 9,79€ εδώ.
Σαν βαθμό θα της εβαζα ένα 8,5/10!!! Ειναι ένα προιον που μόλις τελειώσω κάτι άλλες αντιηλιακες που έχω θα την ξανά πάρω σίγουρα!!!
Εσύ την έχεις δοκιμάσει???
Μέχρι το επόμενο ποστ!
Φιλία πολλά!!!
Δέσποινα!!!

9 σχόλια:

  1. Δεν την έχω δοκιμάσει τη συγκεκριμένη. Φορουσα παλιά μία της μαμάς μ από την ίδια εταιρία αλλά ήταν πολύ πηχτή κ άφηνε ασπριλα. Ελπίζω να μ τύχει κάποιο δειγματακι της συγκεκριμένης να τη δοκίμασω. Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραια αναρτηση! Εχω δοκιμασει την αντιστοιχη dry touch με 50 spf και την dry touch με χρωμα. Ειναι πραγματι εξαιρετικες και ιδανικες για το λιπαρο μου προσωπο. Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρον προϊόν κυρίως γιατί δεν είναι λιπαρό όπως τα περισσότερα αντηλιακά προσώπου. Θα το βάλουμε στη λίστα για να το δοκιμάσουμε σίγουρα. xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι υπεροχο και εμενα με ενοχλεί πολυ αυτη η λιπαροτητα που αφηνουν τα αντιηλιακα με αυτο ομως ξετρελαθηκα!!!φιλια!!!

      Διαγραφή
  4. δεν το εχω δοκιμάσει αλλά φαίνεται πολύ καλό! γενικά εμπιστεύομαι τη Vichy :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν είναι καλή για λιπαρές επιδερμίδες τότε είναι σούπερ! θα ζητήσω δειγματάκι, ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design