23/5/16

Care products-buy again and again!-Collab with KwnstantinaN!

Καλησπέρα Beauty!!!
Σήμερα παρέα με την Κωνσταντίνα από το blog Δεν υπάρχει άσχημη γυναίκα υπάρχει αβαφη γυναίκα! σου δείχνουμε τα δικά μας all time favourite προιοντα περιποίησης που αγοράζουμε συνέχεια και δεν τα αλλάζουμε με τίποτα. Ομολογώ οτι αυτά τα προϊόντα είναι λίγα για μένα γιατί σαν Beauty junkie αναζητώ συνέχεια νέα προϊόντα, αλλά πάμε να δούμε ποια ξεχωρισα εγώ:
Πηγη.
Αγαπημένο άρωμα δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το Far away από την Avon. Τόσο γλυκό άρωμα που νομίζω ότι ταιριάζει σε όλες!!!
Πηγη.
Ένα επίσης αγαπημένο προϊόν είναι Υγρό καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή από την Apivita.
Επόμενο ειναι από Neutro Roberts τα αποσμητικα σε roll on.
Στη συνέχεια είναι τα αφρολουτρα  από τον Κορρε και περισσοτερο από όλα η μυρωδιά "Αμπελι Σαντορίνης".
Last but not least τα ξηρά σαμπουάν από Batiste. Αγαπώ όλες τις μυρωδιές εξίσου και τα περνώ συνέχεια. Απορροφούν τη λιπαροτητα και δίνουν όγκο στα μαλλιά μου χωρίς τα αντιαισθητικα " ασπρακια"
Αυτό ήταν τα δικά μου αγαπημένα προϊόντα περιποίησης που αγοράζω ξανά και ξανά. Μην ξεχασεις να τσεκαρεις και της Κωνσταντινας εδώ.
Μέχρι το επόμενο ποστ! Φιλία πολλά!
Δέσποινα!!!


8 σχόλια:

  1. Έβαλα κι εγώ προϊόν για την ευαίσθητη περιοχή. Δυστυχώς της apivita εμένα δεν μου άρεσε, θεωρώ ότι δεν καθάριζε σωστά την περιοχή. Επίσης, το neutro roberts το είχα δοκιμάσει σε σπρέι και ήταν άθλιο. Εδώ φαίνεται πως οι απόψεις αλλάζουν. Φιλιά κορίτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το άρωμα από Avon είναι υπέροχο! Το είχα πριν κάτι χρόνια στην συλλογή μου και θυμάμαι είχε πολύ καλή διάρκεια. Σίγουρα θα το ξαναγοράσω στο μέλλον. Τα Dry Shampoo της Batiste φοβερά!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. batiste και αμπέλι Σαντορίνης ειναι έρωτες <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα αποσμητικα roll-on της Neutro Roberts τα λατρευω, ειδικα το ροζ με το πουδρε αρωμα ειναι απο τα αγαπημενα μου. Πολυ ωραια αναρτηση και πολυ καλη ιδεα η συνεργασια σου με την Κωνσταντινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design