8/1/16

Winter Beauty Euphoria pack!

Καλημέρα ομορφιές μου σήμερα ανοίγουμε μαζί το  winter Beauty Euphoria pack που παρέλαβα εχτες.

Για όσες δεν το γνωρίζουν είναι ένα συνδρομητικό κουτί που δημιούργησε το We love pharmacies με προϊόντα που βρίσκεις σε φαρμακείο. Σας εχω δείξει το πρώτο κουτάκι που πηρα εδώ.
Παμε να δούμε τι είχε μέσα αυτή την φορά :
-Agnotis κρέμα ματιών.26€. Full size.
-Agnotis μαξιλαράκι αρωματοθεραπειας με φρέσκο φασκόμηλο Κρήτης. 12€. Full size.
-Premium hair rings 1 τεμ. 7,50€/3 τεμ.
-Luffas Gaia σφουγγαρακι προσώπου 2 τεμ. 2,95€/4τεμ.
-Ventus hand cream argan oil. 2,35€. Full size.
Επίσης μέχρι τις 15 του μήνα έχει μια προσφορά που με κάθε αγορά από το eshop σου στέλνουν και δωράκι και εμένα μου έστειλαν :
Αφρολουτρο με αρωμα βανίλια , το έχω ξανά δοκιμάσει και μου άρεσε πολύ.
Το κουτί κόστιζε 15€ και είχε μέσα προϊόντα αξίας 45€. Θεωρώ ότι είναι ένα καλο value for money.
Το κουτί είναι ακόμη διαθέσιμο και μπορείτε να το βρείτε, εδώ.
Φιλία!!!

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο post και πολύ ωραίο κουτάκι. Να το χαρείς :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν γνώριζα ότι υπάρχει τέτοιο κουτί. Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. Πολύ όμορφα πραγματάκια πήρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου κορίτσι μου. Θέλω να δοκιμάσω την κρέμα ματιών. Την κρέμα χεριών θα την λατρέψεος. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Και εγω ηθελα πολυ να δοκιμασω τη κρεμα ματιων και στο κουτι συμφερε πολυ!!Φιλία!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design