25/10/15

Gaia olive pistachio foot cream!!!

Φθινοπωρινές καλημερες ομορφιές μου!!! Μιας και τα πρώτα κρύα έχουν ήδη αρχίσει η επιδερμίδα μας αρχίζει να έχει περισσότερες ανάγκες για ενυδάτωση. Ενυδάτωση από την κορυφή μέχρι τα νύχια!!! Έτσι λοιπόν σήμερα θα σας μιλήσω για μια κρέμα ποδιών η οποία έχει μπει στη καθημερινή μου ρουτίνα τους τελευταίους μήνες!!!
Σας μιλαω για την κρέμα ποδιών από την Gaia από την σειρά olive pistachio.
Πρόκειται για μια κρέμα με βιολογικό λάδι ελιας, έλαιο φυστικιου, argan, αλόη, αμυγδαλελαιο, μελισσοκέρι,γλυκερίνη,αλλαντοϊνη,προβιταμίνη Β5 και βιταμίνη Ε.

Εγώ τη χρησιμοποιώ κάθε βράδυ μετά το μπάνιο μου στα πέλματα και τις πατουσιτσες και πραγματικά αφήνει τα πόδια μου τόσο απαλα και ενυδατωμενα που τα νιώθω και την επόμενη μέρα -όλη μερα-.
Χρειάζεται μια πολύ μικρή ποσότητα, την έχω από το καλοκαίρι και ακόμα δεν έχει φτάσει ούτε στη μέση  και μυρίζει υπέροχα.
Ειναι ελληνικο προιον και την βρίσκεται σε Hondos Center αλλά και εδώ στα 7,20€.
Είναι ένα προιον που όταν μου τελειώσει θα το αναζήτησω σίγουρα!!!
Φιλία!!!



5 σχόλια:

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design