28/3/15

Review : Rimmel Stay matte powder!!!

Κορίτσια μου καλησπέρα!!! Σήμερα θα σας μιλήσω για ενα αγαπημένο μου προϊόν που χρησιμοποιώ τους τελευταίους μηνες!!!
Είναι απο την Rimmel  η πολύ γνωστή πουδρα Stay matte. Εγώ την έχω στην απόχρωση 02 pink blossom.
Την χρησιμοποιώ κυρίως για να σεταρω το μακιγιάζ μου αλλά και για να μην εμφανισω  λιπαροτητα στη διαρκεια της μέρας!!! ( αν και δεν έχω λιπαρό δερμα , υπαρχουν μέρες που μπορεί να εμφανισω!).

Αν και είμαι αρκετά λευκή η συγκεκριμένη απόχρωση μου ταίριαξε γάντι!!! Έχει ανάλαφρη υφή και δεν δίνει αποτελεσμα σαν μούμια!!! Η συσκευασία της αν και απλή είναι αρκετά ανθεκτική!!! Όπως βλέπετε την έχω λιωσει και έχει πιασει πάτο!!! Είναι αρκετά οικονομικη . Εγώ την είχα πάρει απο το Asos σε μια προσφορά που την είχα βρει στα 4€ αν θυμάμαι καλά. Τώρα έχει 5,45€, εδώ. Στην Ελλάδα μπορείτε να την βρειτε στο Eyewish στα 7,90€, εδώ.
Εγώ την χρησιμοποιώ με το kabuki brush που έχω πάρει απο το eBay.(συγχωρέστε με που είναι λίγο βρώμικο, αλλά έβγαλα  την φωτο μετα απο την χρηση). Σαν βαθμο θα της εβαζα σίγουρα 10/10 γιατί θεωρώ οτι είναι η ιδανική πουδρα για μένα και σίγουρα όταν μου τελειώσει και αφού χρησιμοποίησω  κάτι αλλες που έχω stock θα την ξανά αγοράσω!!!
Εσείς την έχετε δοκιμάσει; Ποια η γνώμη σας;;;

9 σχόλια:

  1. πολύ χρήσιμη πρόταση κορίτσια! Να είστε καλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι στην wish μου αρκετό καιρό τώρα!
    πολύ καλή πουδρίτσα !

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα δεν μου άρεσε καθόλου, ούτε απο άποψη συσκευασίας. Θα μου πείς με τέτοια τιμή λογικό είναι , όχι ! υπάρχουν και άλλες εταιρίες οικονομικές με πολύ καλύτερη ποιότητα συσκευασίας. Σορρυ! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην πρώτη φωτογραφία φαίνεται τόσο ροζ λες και είναι ρουζ, δεν ήξερα ότι κυκλοφορούσε και σε απόχρωση με ροζ υποτόνους! Εγώ έχω τη διάφανη, καλή είναι, αλλά όχι κάτι το εξαιρετικό και θα συμφωνήσω με τη Νατάσα από πάνω, η συσκευασία πρέπει να αλλαχθεί!! Φιλιά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design