2/3/15

Ακούω,Βλέπω,Συλλογίζομαι#2!!!

Κοριτσάκια μου γλυκά γεια σας!!! Ακόμη ένας μήνας πέρασε και ήρθε η ωρα για την στήλη "Ακούω,Βλέπω,Συλλογίζομαι".
Αναλυτικά τι περιεχει η στήλη σύμφωνα με το τιτλο της:
Ακούω: μουσική δηλαδή ενα τραγουδι που μου άρεσε το μήνα που μας πέρασε.
Βλέπω: φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπιο, αντικείμενο,προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδικτυο,.
Συλλογίζομαι: αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές απο κάποιο βιβλιο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.

Ακούω:
Το τραγουδι των Onirama " Ο ύμνος των μαύρων σκυλιών" το άκουγα κάθε μέρα στο αυτοκίνητο.

Βλέπω: 
Πηγη.


Την νέα σειρα της Essence την οποία ερωτεύτηκα!!!

Συλλογίζομαι :
Κάτι που μου είπε  ο άντρας μου  και μου άρεσε :
"Μην σκέφτεσαι αυτά που έφυγαν αλλά να σκέφτεσαι αυτά που θα έρθουν"


2 σχόλια:

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design