2/2/15

Yves Rocher Blackberries exfoliating shower gel!!!

Κοριτσάκια μου γλυκά καλημέρα και καλη εβδομαδα!!! Τι μου κάνετε;;; Σήμερα θα σας μιλήσω για ενα shower gel που χρησιμοποιω το τελευταίο διαστημα!!!
Λιγα λογια για το προϊόν: Φυτικό Αφρόλουτρο απολέπισης με βατομουρα και σπόρους απο ακτινίδιο!!! 
- Χωρίς Paraben,
- Πάνω από το 98% φυσικά συστατικά,
- Ισορροπημένο pH για το δέρμα,
-Εύκολα Βιοδιασπώμενα.
Η άποψη μου :
  • Έχει ενα υπέροχο άρωμα.Μύριζε όλο το μπάνιο μου μετα.
  • Κανει μια ελαφριά απολεπιση.
  • Χρειαζεται πολύ μικρή ποσότητα.
  • Πολύ βολική συσκευασία.
  • Πολύ οικονομικό κοστίζει γύρω στα 6 ευρώ εδω.
Το λατρεψα και εγώ αλλά και ο σύζυγος!!! Σίγουρα θα το ξανά αποκτησω.Εσείς το έχετε δοκιμάσει;;; Αν όχι μπορείτε να απευθυνθειτε στη Δέσποινα και την ομάδα της Yves-Rocher-Debbie-de-beaute.

2 σχόλια:

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design