17/1/15

Schwarzkopf Gliss hair ultimate repair mask !!!

Κοριτσάκια μου γλυκά καλημέρα!!! Σήμερα θα σας μιλήσω για μια απο τις καλύτερες μάσκες μαλλιών που έχω δοκιμάσει!!!
Φυσικά μιλάω για την μάσκα Gloss με υγρή κερατίνη απο Schwarzkopf που σας την έχω δειξει και στα αγαπημένα του 2014 .
Λιγα λογια για το προϊόν:
Εντατική μάσκα 1 λεπτού. Υπόσχεται αναδόμηση της τρίχας για έως και -95% λιγοτερο σπάσιμο.Εντατική περιποίηση και αντοχή. Η ειδική φόρμουλα με 3 φορες περισσότερη κερατίνη επανορθώνει με ακρίβεια τις φθορες και υπόσχεται οτι επαναπληρωνει  κάθε σοβαρή ρωγμή της τρίχας!
Τιμή: Γύρω στα 4 ευρώ, την είχα πάρει σε προσφορά.
Η άποψη μου:


  • Έχει ενα υπέροχο αρωμα .
  • Όλο το διαστημα που την χρησιμοποιουσα  η κομμώτρια μου είπε οτι δείχνουν υγιή και δεν χρειάστηκαν κούρεμα!!!
  • Τα μαλλια μου ηταν πιο απαλά.
Την λάτρεψαν αυτη τη μάσκα. Ποτε τα μαλλια μου δεν εδειχναν πιο περιποιημένα!!! Σαν βαθμό θα της έβαζαν 10!!! Σίγουρα θα την ξανά πάρω!!! Την έχετε δοκιμάσει;;; Ποια η γνώμη σας;;;

9 σχόλια:

  1. Εγώ χρησιμοποιώ όλη την συγκεκριμένη σειρά και το σαμπουάν και την μαλακτική και το σέρουμ εδώ και 1 χρόνο κοντά ! Η διαφορά που έχω δει είναι αισθητή . Καταρχήν άρχισαν πάλι μακραίνουν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την έχω πάρει και εγώ σε προσφορά και έμεινα ευχαριστημένη καθώς αφήνει τα μαλλιά μου απαλά και ενυδατωμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν τη εχω αλλα με τοσο καλα λογια θα παρω να τη δοκιμασω σιγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω δοκιμάσει όλη την σειρά, όταν τα μαλλιά μου είχαν το κακό τους το χάλι!!! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και κάνουν αρκετά καλή δουλειά. Στα συν το ότι είναι και οικονομικά. Και πολλές φορές σε προσφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. την εχω δοκιμάσει όλη την σειρά και είμαι ευχαριστημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design