12/11/14

Haul : Bazzar, Ebay,Anatomicals!

Κοριτσάκια καλησπέρα!
Ακόμη ένα νέο ποστ με νέες αγορές και έρχεται και συνέχεια!
Πάμε να τα δούμε :
Από Bazzar πήρα :

  • Lavera Τονωτικό Τζελ Προσώπου.
  • Korres ρουζ #pink.
  • Άρωμα Escada.
  • Shiseido μαύρο eyeliner.
  • Clinique anti- blemish solutions.
  • Δώρο με τις αγορές μου μασκάρα Clinique και Channel.
Από Ebay πήρα :
  • 20 τεμ. πανάκια μουσελίνα, τιμή: 5,08 ευρώ και τα βρίσκεται εδώ.
  • Πινέλο για fountation απομίμηση από Real Techniques, τιμή :1,57 ευρώ και το βρίσκεται εδώ.
Από Anatomicals πήρα :

  • Zap! Zap! Zap! gets that chap day and night spot stick, τιμή: 4,50 ευρώ και το βρίσκεις εδώ.
Αυτές ήταν οι αγορές μου! Έχουμε κανένα κοινό;;;

 

10 σχόλια:

  1. Με γειά σας πολύ ωραίες αγορές ! Τα ρουζ του κορρέ αξίζουν τα λεφτά τους κατα την γνώμη σας?
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω εχω μεινει αρκετα ευχαριστημενη απο το συγκεκριμενο :-))) φιλια!!!

      Διαγραφή
  2. Lavera ποσο τέλεια εταιρία, ότι εχω δοκιμάσει είναι φανταστικό! Το shopping haul σου πολύ καλο, να τα χαρεις όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου Δεσποινάκι! Το τζελ της Lavera είναι καλό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν το εχω δοκιμασει ακομη μολις το δοκιμασω θα σου πω!!! φιλια!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design