12/10/14

W7 Honolulu Bronzer!!!

Ομορφιές γεια σας!
Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα από τα αγαπημένα μου Bronzer. Είναι από την W7 το Honolulu.
  • Πρόκειται για ένα πολύ ωραίο bronzer με έντονη χρωματική απόδοση.
  • Χρειάζεται πολύ απαλό χέρι.
  • Έχει πολύ ωραία χάρτινη συσκευασία.
  • Είναι duped για το Hoola από την Benefit.
  • Πολύ οικονομικό. Το είχα πάρει 4,75 ευρώ και το βρίσκεις εδώ και εδώ.
Αν έπρεπε να του βάλω ένα βαθμό θα του έβαζα σίγουρα ένα 8/10! Πως σας φάνηκε;;; Θα το δοκιμάζατε;;;


 

11 σχόλια:

  1. Ωραίο φαίνεται! Η αληθεια ειναι πως δεν το ηξερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το είχα δώρο σε ένα giveaway και όλο θέλω να το πάρω και για μένα αλλά έχω τόσα που θεωρώ υπερβολή να πάρω ΚΑΙ αυτό...αλλά το ζήλεψα πάλι!!! γενικά ότι έχω πάρει από μακιγιάζ W7 με έχει αφήσει πάρα πολύ ευχαριστημένη...και αυτό είναι και καφετί,δεν πορτοκαλίζει!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπώ το Africa by w7 αυτο δεν το εχω δοκιμάσει, αλλά έχουν πολύ καλή σχέση τιμής-ποιότητας!
    φιλάκια Δεσποινάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ αυτό το μπρόνζερ, μετά από τόσα καλά λόγια που έχω ακούσει πρέπει να το αποκτήσω σύντομα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το έχω και μ'αρέσει πάααααααρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά η συσκευασία του μου αρέσει πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design