1/10/14

Τα ρουζ μου : part1!!!

Κοριτσάκια μου γλυκά γεια σας!!! Καλό Μήνα και καλό χειμώνα!!! Έχω αρκετό καιρό να γράψω ποστ αλλά δεν έχω καθόλου χρόνο, ελπίζω τώρα σιγά σιγά να είμαι πιο συνεπής!!! Αποφάσισα να σας δείξω την συλλογή μου απο τα ρουζ. Επειδή είναι αρκετά και για να μην σας κουράσω το χώρισα σε μέρη των 5! Αρκετά όμως φλυάρισα, πάμε να σας τα δείξω :
  • FamousX First Date Blush απόχρωση : Keira .
Ένα πολύ ωραίο κοραλλί με ανεπαίσθητο shimmer με πολύ καλή χρωματική απόδοση. Τιμή: 3,02 ευρώ.

  • MemeCosmetics Blush me! στην απόχρωση pink. Ένα αρκετά έντονο ροζ ρουζ,χρειάζεται πολύ απαλό χέρι. Τιμή: 11,21 ευρώ.
  • BeautyUk baked blush απόχρωση: popcicle pink. Ένα πολύ απαλό ρουζ που μπορεί να δουλευτεί και με στεγνό και με υγρό πινέλο. Τιμή: 5,49 ευρώ και το βρίσκεις εδώ. 


  • W7 Cosmetics απόχρωση : rose. Ένα πολύ έντονο ροζ που αν δεν το προσέξεις θα γίνεις εύκολα κλοούν. Τιμή :5,50 ευρώ και το βρίσκεις εδώ.



 Να και τα swatches με φλας! Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά;;;

13 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα όλα...έχω το ΜΕΜΕΜΕ και ναι θέλει απαλό χεράκι!!!ένα άγγιγμα απλά φτάνει!!!πολύ ωραία ιδέα τα ρουζ...νομίζω μαζί με τα bronzer είναι αγαπημένο προϊόν στο μακιγιάζ!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ρουζ! Δεν έχω κάποιο από αυτά, αλλά σκέφτομαι να αγοράσω αυτό από MeMeMe! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου αρέσουν πολύ τα ρουζ, δεν έχω δοκιμάσει κάποιο απο αυτά αλλά σίγουρα θέλω να βάλω στην συλλογή κάποιο ρουζ απο MEMEME!
    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το ρουζάκι απο MEMEME!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω τα ρουζ! Θα ήθελα να δοκιμάσω πολύ την εταιρία mememe!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες αποχρώσεις! Προσωπικά τα ψιλοφοβάμαι τα ρουζ που έχουν έντονη χρωματική απόδοση, γιατί ως συνήθως βιάζομαι και λογικά θα γίνω κλόουν! χιχιχι Οπότε προτιμώ πάντα τα πιο απαλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όλα, ειδικά το mememe που είναι από τα πρώτα της λίστας μου :)

    Ελένη (http://missticklemepink.blogspot.gr/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design