16/6/14

Cowshed Cow slip southing hand cream !

Κορίτσια μου γλυκά εδώ είμαι πάλι με ένα νέο review . Σήμερα θα σας μιλήσω για την κρέμα χεριών απο την Cowshed που ήταν μέσα στο Glowbox Ιανουαρίου.
Λίγα λόγια για το προϊον :
 Περιέχει αιθέρια έλαια από δυόσμο, νεράντζι και γλυκό πορτοκάλι, συστατικά που βοηθούν στη διατήρηση της φυσικής υγρασίας του δέρματος, την πρόληψη της ξηρότητας και την αποκατάσταση της ελαστικότητάς του. Ένα  προϊόν για τα σκληρά εργαζόμενα χέρια. Τιμή :10 ευρώ και την βρίσκεις εδώ.
Η γνώμη μου :
Σίγουρα λάτρεψα την υπέροχη μυρωδία απο πορτοκάλια και δυόσμο. Όντως ενυδάτωνε τα χέρια μου χωρίς να "λαδώνει" αλλα θεωρώ πολλά τα 10 ευρώ για μια κρέμα 50 ml, υπάρχουν πολύ καλύτερες με λιγότερα χρήματα.
Ποιά η δική σας γνώμη;;; Την έχετε δοκιμάσει;;; Φιλιά! Δέσποινα!!!

7 σχόλια:

  1. Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά φαίνεται πολύ καλή έχει πολύ ομορφη συσκευασία.. Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την έχω δοκιμάσει και είναι πραγματικά υπέροχη! Διάβασε πως σε πολλές κοπέλες δεν άρεσε το άρωμά της, αλλά εγώ το λάτρεψα! Όσο για την τιμή, είναι όντως τσιμπημένη αλλά θα έμπαινα στη διαδικασία να σκεφτώ να την αποκτήσω και του χρόνου το χειμώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά λίγο τσιμπημένη η τιμή της μου φαίνεται ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φαίνεται ωραία, αλλά η τιμή της είναι τσουχτερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design