30/5/14

Empties #11!

Κοριτσάκια μου γλυκά καλημέρα! Μαζεύτηκαν πάλι αρκετά πραγματάκια και είπα να σας τα δείξω. Πάμε να τα δούμε :
  • Pom Pon μαντηλάκια ντεμακιγιάζ με υαλουρολικό οξύ. Μυρίζουν υπέροχα!!!
  • Garnier Essentials . Πολύ σκληρά δεν θα τα ξανά πάρω.
  • Castalia Dermopur gel καθαρισμού.
  • Colgate Sensitive Pro Relief.
  • Avon magiX cashmere advanced fountation. Πολύ ωραίο fountation. Σίγουρα θα το πάρω σε κανονικό μέγεθος.
  • Garnier Hydra Adapt.
  • Loreal SkinPerfection.
  • Avon Anew ultimate.
  • Carrefour δίσκοι ντεμακιγιάζ.
  • Nivea ντεμακιγιάζ ματιών.
  • Βιταμίνες από το iherb για τα μαλλιά, το δέρμα και τα νύχια. Εγώ δεν είδα τρελή διαφορά. Δεν θα τα ξανά πάρω.
  • Flipper Ασετον.
  • Syoss Glossing Shampoo
  • Avon Skin so soft λάδι σώματος. Μυρίζει τέλεια.
  • Garnier Fresh Essentials scrub.
  • Colgate Plax.
  • EveryDay Natural fresh
  • Avon Senses spirit shower gel.
Αύτα ήταν τα empties μου! Έχετε δοκιμάσει κάποιο; Φιλιά!!! Δέσποινα!!!

7 σχόλια:

  1. Δεν εχω δοκιμασει καποιο αλλα θα ηθελα να παρω κατι απο castalia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά empties !!! Garnier Fresh Essentials scrub. εμένα μου άρεσε πάρα πολύ για καθημερινή χρήση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλες φορες και εγω το χρησιμοποιουσα και καθημερινα!!! φιλια!!!

      Διαγραφή
  3. ότι κρέμα σώματος και αφρόλουτρο έχω πάρει από avon μου αρέσει πολύ!!!τα δισκάκια ντεμακιγιάζ ήταν καλά?αν και έχω βολευτεί με τα demakup!!!αρκετά empties!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραία όλα!χαίρομαι που σου άρεσε το make up :) η castalia έχει πολύ ωραία προιόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το υγρό ντεμακιγιάζ ματιών της Nivea σου άρεσε? Γιατί εμένα καθόλου! Δεν μου έκανε καθόλου δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design