28/4/14

Review Υπέροχες Σαπούνο-Ιστορίες!

Κοριτσάκια μου γλυκά γεια σας! Σήμερα θα σας μιλήσω για μια από τις αγάπες μου και φυσικά εννοώ τα χειροποίητα σαπούνια. Πριν λίγο καιρό η γλυκύτατη Βέτα από τις Υπέροχες Σαπουνό- Ιστορίες είχε την καλοσύνη να μου στείλει 2 υπέροχα σαπουνάκια για δοκιμή.
Πρώτα από όλα να σας πω τι υπέροχα σχέδια που έχουν και μοσχομύρισε ο τόπος. Να σας πω  επίσης ότι η Βέτα φτιάχνει σαπούνια ελαιόλαδου και γλυκερίνης.
Η εμπειρία μου :
Υπέροχες μυρωδιές και πολύ προσεγμένη δουλεία. Δεν ξηραίνουν καθόλου το δέρμα και είναι κατάλληλα και για το πρόσωπο αλλά και για το σώμα. Έχει πολύ μεγάλη ποικιλία σε αρώματα και σαπούνια. Επειδή όμως μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις πάμε να σας δείξω και μερικά ακόμη σχεδία της :
Αυτά και ακόμη περισσότερες δημιουργίες μπορείτε να βρείτε στην σελίδα της στο Fb εδώ. Φιλία!!! Δέσποινα!!!
 

5 σχόλια:

  1. Αχ τι ωραία που φαίνονται!!Μ αρέσουν τα χειροποίητα σαπουνάκια σε κάτι τέτοια υπέροχα σχέδια!!Βέβαια μετά δεν σου πάει να τα χρησιμοποιήσεις αλλά να τα στολίσεις!!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστικά παιχνιδιάρικα σαπουνάκια!!!!!!!!!!!
    Σ ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εντάξει είναι φοβερά! όπως λεει και η Ιωάννα δεν σου πάει να τα χρησιμοποιήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ γλυκούλικα! Μου αρέσουν πολύ κι εμένα τα χειροποίητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design