12/3/14

Lavera Body Butter Macadamia Passion!

Κοριτσάκια μου γλυκά  γεια σας!!! Το σημερινό ποστ είναι ένα Review για το Body Butter Macadamia Passion από την Lavera. Μου το έστειλε η εταιρεία για δοκιμή και την ευχαριστώ πολύ.
Νομίζω ότι όλες γνωρίζετε την Lavera αλλά και για όσες δεν την γνωρίζουν πάμε να μάθουμε λίγα πράγματα για την εταιρεία :

Η εταιρία βιολογικών καλλυντικών lavera (από την λατινική λέξη "la vera" που
σημαίνει «η αλήθεια») ιδρύθηκε από τον Thomas Haase, έναν άνθρωπο με όραμα
που κατάφερε να μετατρέψει την προσωπική του ιστορία σε αποστολή της ζωής
του. Καθώς από παιδική ηλικία έπασχε από νευροδερματίτιδα, ξεκίνησε από πολύ
νωρίς να ψάχνει εναλλακτικές θεραπείες για τη φροντίδα του δέρματος και έτσι
ανέπτυξε τα πρώτα προϊόντα περιποίησης για το δικό του εξαιρετικά ευαίσθητο
δέρμα. Το 1987, ίδρυσε την εταιρία Laverana και εισήγαγε την μάρκα lavera στην αγορά.
Λίγα λόγια για το προϊόν τώρα :
 
με βιολογική μακαντάμια και βιολογική πασσιφλόρα (λουλούδι του πάθους)

Το πλούσιο Body Butter Macadamia Passion προσφέρει στο ξηρό δέρμα μια επιπλέον δόση ενυδάτωσης και το θρέφει εντατικά. To υψηλής ποιότητας φυσικό έλαιο από βιολογική μακαντάμια και το εκχύλισμα από βιολογική πασσιφλόρα υποστηρίζουν την αναγέννηση του δέρματος και προστατεύουν από την αφυδάτωση. Για ανανεωμένο, βελούδινο, μαλακό δέρμα.

Αποτελεσματική, ευαίσθητη, φυσική φροντίδα – καθημερινή χρήση
 
Η τιμή της είναι στα 8,45 ευρώ και την βρίσκεις εδώ
Η γνώμη μου :
Έχει πολύ ωραία μυρωδιά, νιώθεις τη μυρωδια του καρπού. Είναι αρκετά παχύρευστη, χρειάζεσαι ελάχιστη ποσότητα και ενυδατώνει βαθιά. Μου αρέσει πάρα πολύ και σίγουρα θα την ξανά πάρω.
Αν θέλετε και εσείς να δείτε τα προϊόντα της Lavera μπορείτε να τα δείτε στο επίσημο site τους εδώ και την σελίδα τους στο Fb εδώ.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν τους; Ποια η γνώμη σας;;; Έχετε κάποιο να μου προτείνετε;;; Φιλιά!!! Δέσποινα!!! 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

8 σχόλια:

  1. λουλουδι του παθους;θα μυριζει τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έχω δοκιμάσει και μ'αρέσει πάρα πολύ! Θα κάνω κι εγώ review σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν εχω κάποιο προιον απο lavera αλλά η κρεμά κάτι μου λέει θα της έδινα μια ευκαιρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To συγκεκριμένο από Lavera δεν το έχω δοκιμάσει αλλά επειδή μου αρέσει πολύ σαν εταιρεία, θα είναι κι αυτό τέλειο νομίζω...
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλη Νικη μου και προσφερει Super ενυδατωση και εγω λατρευω τη Lavera και γενικα κάθε τι βιολογικο και φυτικο :) φιλια!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design