11/3/14

Essence My skin ενυδατική με σταφύλι !

Κοριτσάκια μου γλυκά γεια σας!!! Σήμερα θα σας μιλήσω για την ενυδατική κρέμα από την Essence και συγκεκριμένα αυτή με το σταφύλι. Υπόσχεται ότι δίνει ματ εφέ. Σας την έχω δείξει στα Αγαπημένα Ιανουαρίου και στην ρουτίνα.
Λίγα λόγια για το προϊόν :
  • Απευθύνεται σε κανονικές με μικτές επιδερμίδες.
  • Είναι αρκετά ρευστή.
  • Έχει ένα απαλό ροζ χρώμα.
  • Είναι αρκετά οικονομική στα 4 ευρώ εδώ.
Η γνώμη μου :
Ένιωθα ένα ελαφρύ τράβηγμα. Εγώ έχω κανονική επιδερμίδα οπότε ιδιαίτερο θέμα με λιπαρότητα δεν έχω αλλά βάζοντας αυτή την ενυδατική δεν χρειαζόταν να βάλω πούδρα. Το μόνο μείον για μένα είναι ότι αργεί να απορροφηθεί. Σαν βαθμό θα της έβαζα 7/10. Αν θα την ξανά αγόραζα; Πιθανόν.
Αυτά από μένα!!! Εσύ την έχεις δοκιμάσει;;; Ποια ενυδατική χρησιμοποιείς; Φιλία. Δέσποινα!!!



 

10 σχόλια:

  1. Δεν 'εχω δοκιμάσει κάτι από my skin..... θα τους ρίξω ομως μια ματια!
    καλημέρα Δεσποινάκι
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Μαιρη μου!!! Να δοκιμασεις και να που πεις είναι αρκετα οικονομικα!!! φιλια!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ έχω αυτή με το ρόδι! και μένα ροζ είναι , εμένα αμέσως έχει απορροφηθεί! Είναι πολύ καλές αν και κάνουν 4 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τη skincare σειρά της essence!!
    Φαίνεται αρκετά καλή και οικονομική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. την έχω δοκιμάσει και συμφωνώ για αυτό που λες οτι τραβάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν την εχω δοκιμασει, ομως ειναι αρκετα οικονομικη και καλη οπως φαινεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι μου κρατησε κοντα 2 μηνες είναι αρκετα καλη για την τιμη της !!!

      Διαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design