6/3/14

Empties #7

Κοριτσάκια μου καλημέρα!!! Τελείωσα μερικά προϊόντα και είπα να σας τα δείξω!!! Πάμε να ξεκινήσουμε :
  • Oriflame αρωμα Ice. Πολύ γλυκό άρωμα. Σίγουρα θα το ξαναπάρω.
  • Bioderma νεράκι micellaire. Ήταν μέσα στο Glowbox προηγούμενου μήνα. Συμπαθητικό προϊόν ούτε το λάτρεψα, ούτε το μίσησα. Λίγο τσουχτερή η τιμή του αλλά σε ηλεκτρονικό φαρμακείο βγαίνει μέχρι και 1+1.
  • Apivita μάσκα λάμψης με ρόδι. Σίγουρα θα την ξαναπάρω.
  • Garnier  δείγμα bb cream για λιπαρές επιδερμίδες. Δεν θα την αγοράσω σε κανονικό μέγεθος.

 
  • Loreal vitamino color μάσκα μαλλιών. Αρκετά καλή. Πιθανόν να την αναζητήσω στο μέλλον.
  • Apivita κρέμα χεριών με μέλι και αλόη. Σας  έχω μιλήσει για αυτήν εδώ.

  • Bioaroma σαπούνι με λούφα και τριαντάφυλλο. Πολύ ωραίο σαπούνι. Σίγουρα θα το ξανά αγοράσω.
Αυτά ήταν τα empties μου. Έχουμε κοινά;;; Μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά. Δέσποινα!!!

8 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά αλλά φαίνονται ωραία προιόντα!Ειδικά το σαπούνι!!Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω απο όλα αυτά μόνο το Bioderma έχω! Έχω και μάσκες απο Apivita δηλαδή αλλά ακόμα δεν τις έχω χρησιμοποιήσει! Πολύ ενδιαφέρον το σαπούνι με λούφα και η κρέμα χεριών! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα με βολεψε παρα πολύ το σαπουνι γιατι κανει και απολεπιση!!! φιλια!!!

      Διαγραφή
  3. το bioderma ειναι πολυ τσουχτερο αλλα με την προσφορα 1+1 αξιζει τα λεφτα του, αλλιώς αν δεν τρελένεσαι τόσο υπάρχουν και πιο οικονομικά!
    την μάσκα apivita την ειχα παρει κ εγω ειναι τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. bioderma fan και με αυτό to 1+1 έκανα αποθήκη...
    και apivita μάσκα με το ρόδι,την έχω σε συσκευασία των 40ml που συμφέρει,μιας και στα online φαρμακεία ξεκινάνε τιμές απο 6 ευρώ(τα 2 φακελάκια-8ml κάνουν γύρω στα 2,30)...(λογιστικά πρωΐ πρωΐ)
    φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!!! θα παρω λογιστρια μου τη μεγαλη συσκευασια!!! φιλια!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design