7/3/14

Αγαπημένα Φεβρουαρίου 2014!

Κοριτσάκια μου γειά σας!!! Πάει και ο Φεβρουάριος και μπήκαμε στην Άνοιξη-γιούπι-. Το μήνα που μας πέρασε δεν χρησιμοποίησα πολλά προϊόντα για το μακιγιάζ μου. Πάμε να σας τα δείξω!!!
Για το πρόσωπο χρησιμοποίησα :
  • Maybelline Dream Matte mousse #ivory. Σας έχω μιλήσει εδώ.
  • Essence forget it! 3 in 1 concealer, υπέροχο και πολυχρηστικό προϊόν. Σύντομα Review.
  • Essence I love stage βάση σκιάς. Τη συγκεκριμένη την είδα από την γλυκιά μου Ιωάννα που την χρησιμοποίει συνέχεια και έτσι την πήρα και εγώ και την λάτρεψα!!!
Για ρουζ χρησιμοποίησα :
  • W7 Powder brush # Rose. Είναι ένα πολύ ωραίο τριανταφυλλί που τίμησα δεόντως το μήνα που μας πέρασε. Σας έχω μιλήσει για αυτό εδώ.
Για τα μάτια χρησιμοποίησα :

  • Avon color trend Mascara #black. Σύντομα θα κάνω Review για αυτή.
  • Avon glimmersticks eyeliner #classic fit. Ένα πολύ ωραίο μπλε χρωματάκι. Θα σας κάνω ποστ και για αυτό.
Για τα χείλη χρησιμοποίησα :

Και για άρωμα :

  •  Avon Pure O2.
Αυτά ήταν τα δικά μοθυ αγαπημένα!!! Έχουμε κοινά;;; Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα;;; Μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα!!!

12 σχόλια:

  1. Η μασκαρα της Avon απο τη σειρά ColorTrend είναι τέλεια!!
    Και το κραγιόν φαίνεται πάρα πολύ ωραίο! Φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραία αγαπημένα! το w7 ρουζ φαίνεται φανταστικό!! και γράφει και πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου αρέσει η Beauty UK και η Αvon...έχω ένα glimmerstick αλλά σε πιο σκούρο μπλε και όντως είναι πάρα πολύ καλά...θα ήθελα κάποια στιγμή να δοκιμάσω κάτι απο W7...φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να δοκιμασεις εχουν πολύ αξιολογα προιοντα!!! φιλια!!!

      Διαγραφή
  4. Θέλω review για αυτό:Essence forget it! 3 in 1 concealer!Αξίζει;Μου αρέσει τόσο το lip balm big babol!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα κανω συντομα Κατια μου!!! αλλα θεωρω ότι αξιζει!!! φιλια!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!!Χαίρομαι που σου άρεσε η βάση! <3 Το κραγιόν από Beauty uk είναι πολύ ωραίο!φιλιά πολλά! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω ομορφια μου!!! Super η βαση!!! το κραγιον το ερωτευτηκα δεν το συζητω!!

      Διαγραφή
  6. Ομορφα τα αγαπημενα σου!
    Μου αρεσει η μασκαρα και μενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design