20/2/14

Review Beautyuk lipstick #3 snob

Κοριτσάκια μου γλύκα καλημέρα!!! Σήμερα θα σας κάνω ένα Review για ένα προϊόν που απέκτησα πρόσφατα. Μιλάω για το  ματ κραγιόν από Beautyuk και συγκεκριμένα την απόχρωση #3 snob, το οποίο ήταν μέσα σε κουτάκι Beautytestbox προηγούμενου μήνα.

 
Θετικά :
  • Πρόκειται για ένα πολύ ωραίο ροζ-μωβ χρώμα.
  • Έχει υπέροχη μυρωδιά μέντας.
  • Διαρκεί πολύ στα χείλη.
  • Πολύ όμορφη συσκευασία .
  • Αρκετά οικονομικό. Κοστίζει περίπου 5 ευρώ.
Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να πω είναι ότι ξηραίνει λίγο τα χείλη αλλά με ένα lip balm θα είσαι οκ!!!
Τώρα που μπορείς να το βρεις ;;; Στο επίσημο site τους εδώ αλλά και στο ελληνικό site Dome.
Σαν βαθμό θα του έβαζα σίγουρα 8/10. Πραγματικά μπήκε μες στην καρδία μου. :)
Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν τους;;; Ποια η γνώμη σου;;; Μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο χρώμα Δεσποινάκι, δεν εχω δοκιμάσει ττπ αλλα θα το κάνω συντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρη μου είναι πολύ καλο οντως!!! εχω ακουσει πολύ καλα σχολια γενικα για την εταιρεια συντομα θα δοκιμασω και αλλα προιοντα τους!!! φιλια!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο χρώμα κορίτσι μου!!!
    Πολύ ωραίο ποστ και φωτογραφίες!
    Καλοφόρετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design