25/2/14

Haul # 7 Dome cosmetics

Κοριτσάκια μου γεια σας!!! Σήμερα θα σας κάνω ένα haul από ένα ελληνικό site το Dome. Για όσες δεν το γνωρίζεται είναι ένα site που έχει καλλυντικά Beautyuk. Έχει πολύ οικονομικά και καλής ποιότητάς προϊόντα. Σας έχω μιλήσει για ένα κραγιόν  τους που δοκίμασα  εδώ. Άγορασα λοιπόν καποιά πραγματάκια και μου εστειλάν και εκεινοί καποιά αλλα για να τα δοκιμασω και να πω την γνωμη μου. Παμε λοιπον να τα δουμε όλα αναλυτικα :
  • Ένα κραγιόν από την σείρα Matte Lipsticks στην απόχρωση #02 candy κόστιζε 4,99 ευρώ και το βρίσκεις εδώ.
  • Lip Vinyl αποχρώση #1 pure pacha κόστιζε 3,99 και το βρίσκεις εδώ.
  • Lip Lusts απόχρωση #5 barbie girl κόστιζε 3,99 και το βρίσκεις εδώ.
Όπως σας είπα μου έστειλαν και κάποια προιοντα για δοκίμη, πάμε να τα δούμε :
  • Posh Pout- Κραγιόν σε μορφή μολυβιού απόχρωση #1 big pinkin, η τιμή του 3,99 εύρω και το βρίσκεις εδώ.
  • Baked blush απόχρωση #1 popsicle pink, η τιμή του 5,49 και το βρίσκεις εδώ.
  • Βερνίκι νυχιών Salon Professional   απόχρωση #53 electric purple , η τιμή του 3,99 και το βρίσκεις εδώ. 
Αύτα ήταν τα πραγματάκια. Έχω ξετρελαθεί!!! Σύντομα θα σας κάνω Review για όλα. Τα προιοντα Beautyuk μπορείς να τα βρείς στο επίσημο site τους εδώ, καθώς και στην σελίδα τους στο fb εδώ.
Φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα!!!







10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα!Σίγουρα θα κάνω μια παραγγελία απ αυτό το site!Με γεια!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρα πολυ ομορφα ,να τα χαρεις !
    Το ματ κραγιον εχει καλη αποδοση ??
    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φοβερη αποδοση εχουν τα ματ κραγιον!!! εχω κανει και ποστ για αλλο ματ κραγιονακι μπορεις να το δεις αν θελεις !!! φιλια!!!

      Διαγραφή
  3. Παρα πολυ ομορφα ολα και ροζ! ;)
    Να τα χαρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλησπέρα!! τα ματ κραγιόν της beautyuk είναι καλά;; Γιατι σκέφτομαι να παραγγείλω! είναι αντίστοιχα με αυτά της golden rose στην απόδοση; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν εχω δοκιμασει ακομη της Golden Rose αλλα μπορω να σου πω με βεβαιοτητα ότι είναι παρα πολύ καλα και σε χρωματικη αποδοση αλλα και σε διαρκεια είναι λιγο ξηρα αλλα με ένα lip balm εισαι οκ!!! αν θελεις τσεκαρε εδώ http://allbeautyincluded.blogspot.gr/2014/02/review-beautyuk-lipstick-3-snob.html εχω κανει Review για ένα matte κραγιον τους!!! φιλια!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design