12/1/14

Golden Rose!

Ομορφιές μου καλή σας μέρα τι μου κάνετε;;; Σήμερα θα σας κάνω ένα Review με τα προϊόντα που μου είχε στείλει η Golden Rose- Londessa για δοκιμή. Τα προϊόντα σας τα έχω δείξει και εδώ
Λίγα λόγια για την εταιρεία :

Η υψηλή ποιότητα, ο προσεκτικός και εντυπωσιακός σχεδιασμός και η διακριτική και προσεγμένη παρουσίαση των προϊόντων της συμβάλλουν σημαντικά τόσο στην αναγνώριση όσο και στην προτίμησή της από τους καταναλωτές της. Οι συνθέσεις των προϊόντων της, ωστόσο, είναι απόλυτα κλινικά ελεγμένες, χωρίς δοκιμές πάνω σε ζώα και παράγονται σε εγκαταστάσεις με τα πλέον σύγχρονα και τελειότερα μηχανήματα παραγωγής. Συνδυάζουν ποιότητα και οικονομικές τιμές. 

Πάμε να δούμε ένα - ένα τα προϊόντα : 
Το πρώτο προϊόν που είχε μέσα το πακετάκι μου ήταν η σκιά από τη σειρά Silky touch matte eyeshadow, η απόχρωση 210. Πρόκειται για μια ματ σκιά σε καφέ απόχρωση. Υπέροχη χρωματική απόδοση με μεγάλη διάρκεια ακόμη και χωρίς primer. Σε υπέροχη πρακτική συσκευασία για να χωράει μέσα στη τσάντα σου. 

Το επόμενο προϊόν είναι μολύβι ματιών, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν eyeliner. Η απόχρωση είναι σε καφέ 306. Είναι ένα πολύ μαλακό μολύβι που μένει εκεί πολλές ώρες. Συνδυάζεται ιδανικά με την σκιά. 


Τέλος είχε και ένα κραγιόν από τη ασημί σειρά Ultra Rich Color Lipstick στην απόχρωση 46. Πρόκειται για ένα ματ έντονο ροζ χρώμα. Κατάλληλο να φορεθεί από το πρωί μέχρι το βράδυ. Έχει γίνει το αγαπημένο μου κραγιόν. 

Αυτά ήταν τα προϊόντα που μου έστειλε η εταιρεία και την ευχαριστώ πάρα πολύ. Αν θέλετε να δείτε και άλλα προϊόντα της εταιρείας μπορείτε να επισκευαστείτε τη σελίδα εδώ.

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα;;; Ποια η γνώμη σας;;; Αυτά από μένα μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design