4/1/14

Empties # 4!!!

Ομορφιές μου να μια πάλι με ένα νέο empties. Γενικά το τελευταίο καιρό τελείωσα αρκετά πράγματα και μαζεύτηκαν αρκετά οπότε είπα να σας τα δείξω !!! Πάμε να τα δούμε αναλυτικά ένα ένα :

  • Το πρώτο πράγμα που τελείωσα είναι μια κρεμά σώματος με άρωμα Big Babol και υπέροχο ροζ χρώμα από την γλυκιά μου Μαρία και τα Φυτικα Προιοντα . Σας έχουμε ξαναμιλήσει παλαιότερα για τα προϊόντα της Μαρίας και εγώ αλλά και η Ρένα. Είναι η 4η-5η κρέμα σώματος που τελειώνω και έχω ήδη προμηθευτεί και άλλες. 
  • Και η δεύτερη κρέμα είναι από τα Φυτικα Προιοντα που μου την είχε στείλει δώρο είναι με άρωμα Αγιόκλημα, υπεροχή και αυτή 
  • Μετά τελείωσα ένα body lotion Καρύδα και μια κρέμα σώματος Δαμάσκηνο που μου έστειλε η Δωρακι-Σαπουνακι και την ευχαριστώ πολύ, θα σας κάνω και αναλυτικό ποστ για τα προϊόντα της . Απλά υπέροχα ,ειδικά το δαμάσκηνο δεν υπάρχει 
  • Biomaris deep moisture cream δείγμα. Υπέροχη κρέμα βαθιάς ενυδάτωσης και για αυτά τα προϊόντα σας ετοιμάζω ποστ. 
  • Avon Tahitian Holiday άρωμα . Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτό το προϊόν , είναι απλά υπέροχο και ήταν αρκετά οικονομικό γύρω στα 5 ευρώ νομίζω το λάτρεψα!!! 
  • Avon Pur Blanca body mist . Θεϊκό άρωμα νομίζω θυμίζει το musk το έλιωσα !!! 
  • Blackberries & vanilla Avon αφρόλουτρο. Είχε ένα υπέροχο μοβ χρώμα και ένα θεϊκό άρωμα που μύριζε το μπάνιο για ώρες!!! Στο δέρμα μου δεν κρατούσε η μυρωδιά αλλά μου έφτιαχνε τη διάθεση μόλις το μύριζα. Θα το ξανά αναζητήσω στο μέλλον . 
  • Korres Σαμπουάν σε travel size για αδύναμα μαλλιά με πρωτεΐνες ρυζιού και ιχνοστοιχεία. Δεν ξετρελάθηκα να σας πω την αλήθεια από το άρωμα του και πραγματικά δεν έκανε τίποτα στα μαλλιά μου . Δεν θα το ξαναπάρω. 
  • Kerastase Elixir Kultime. Ήταν σε travel size δώρο σε κάποιο περιοδικό. Απλά υπέροχο . Τέλειο άρωμα και έκανε πάρα πολύ καλή δουλειά στα μαλλιά μου. Έκανε τις άκρες μαλακές να λάμπουν. Κάτι που δεν το έχω ξαναδεί ποτέ από τα μαλλιά μου. Θα το πάρω σίγουρα και σε κανονικό μέγεθος αλλά τώρα έχω κάποια άλλα λαδάκια να τελειώσω. 
  • Garnier Moisture Match για κανονικές επιδερμίδες . Πολύ καλή ενυδατική κρεμά παχύρρευστη δεν βάραινε το πρόσωπο μου και είχε ένα πολύ ωραίο μπλε χρώμα!!! Θα την αναζητήσω σίγουρα. 
  • Κρέμα σώματος με άρωμα Baby fresh από τα Φυτικα Προιοντα . Μυρίζει μωρουδέλι!!! Πούδρα τέλειο άρωμα!!! 
  • Bourjois Queen Attitude mascara . Σας έχω μιλήσει για αυτή την μάσκαρα εδώ! Απλά τέλεια!!! Θα την ξαναπάρω σίγουρα. 
Seventeen Ideal Cover Consiler απόχρωση 03 ivory . Το έλιωσα πραγματικά φαίνεται κιόλας στη φώτο. Είναι το πρώτο consiler που τελειώνω πιο πολύ το χρησιμοποιούσα για να φωτίσει κάτω από τα μάτια γιατί δεν έχω μαύρους κύκλους. Κόστιζε γύρω στα 13 ευρώ. Ήταν λίγο ακριβό για consiler αλλά άξιζε τα λεφτά του . Προς το παρόν δεν θα το ξαναπάρω γιατί έχω άλλα να τελειώσω. 

Αυτά ήταν τα empties μου ομορφιές!!! Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά ή θα θέλατε να δοκιμάσετε κάποιο;;; Ελπίζω να σας άρεσαν!!! Περιμένω τα σχόλια σας!!! Φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design