9/1/14

Elf lipstick fantasy!

Μελένιες μου καλημέρα!!! Όπως ξέρετε λατρεύω τα κραγιόν , τα οποία υπερτερούν σε σχέση με όλα τα άλλα καλλυντικά που έχω στη συλλογή μου. Αποφάσισα λοιπόν να σας δείξω ένα κραγιόν από την γνωστή σε όλες μας Elf
Έχω αρκετά κραγιόν από την συγκεκριμένη εταιρεία αλλά σήμερα θα σας δείξω για ένα σχετικά καινούριο απόκτημα μου από την σειρά Essencials Lipstick και την απόχρωση Fantasy .
Είναι ένα ενυδατικό κραγιόν σε καφέ απόχρωση μπορεί να θεωρηθεί και neutral, διαρκεί αρκετά δημιουργώντας ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, δίνει και λάμψη. Δεν είναι δηλαδή τελείως ματ.
Επίσης έχει πολύ ωραία συσκευασία. Είναι αρκετά οικονομικό κοστίζει £1.50 δηλαδή 1,77€. Πολύ καλή τιμή και πολύ καλή ποιότητα. 

Όπως σας είπα έχω και άλλα κραγιόν από την εταιρεία όπως και άλλα προϊόντα της και είναι όλα εξαιρετικά και μπορεί άνετα να συγκριθεί με πολύ ακριβές εταιρείες!!! Το προϊόν μπορείτε να το βρείτε εδώ

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο κραγιόν από Elf ;;; Έχετε κάποιο να μου προτείνετε;;; Αν δεν έχετε δοκιμάσει θα θέλατε;;; Αλήθεια θα θέλατε να κάνω ένα βίντεο με την συλλογή από τα καλλυντικά μου;;; Αν ναι αφήστε μου από κάτω σχόλιο. Αυτά από μένα. Μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα!!!

4 σχόλια:

  1. να κανεις βιντεακι ναιιι! δεν εχω δοκιμασει καποιο αλλα πολυ θελω να κανω μια παραγγελια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της συγκεκριμένης εταιρείας ωστόσο ωραίο φαίνεται το κραγιόν!
    Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε την συλλογή σου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερια μου εχει πολύ ωραια προιοντα!!! Θα κανω συντομα το βιντεακι!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design