19/1/14

Χειροποίητα καλλυντικά "Δωράκι Σαπουνάκι"!

Ομορφιές μου καλημέρα!!! Σήμερα θα κάνω ένα Review με χειροποίητα καλλυντικά από τη γλυκιά Δώρα και το Δωράκι- Σαπουνάκι , προϊόντα που αγόρασα αλλά και μου έστειλε για δοκιμή.
Χρησιμοποιεί αγνά υλικά για να φτιάξει τα πιο φυτικά καλλυντικά χωρίς χημικά. Ότι καλύτερο για την επιδερμίδα μας!!! Πάμε να δούμε αναλυτικά τα προϊόντα που δοκίμασα : 

Κρεμά σώματος με αγνά υλικά σε διάφορα αρώματα χωρίς parabens και άλλα επικίνδυνα υλικά! Βγαίνει σε διάφορα αρώματα όπως Δαμάσκηνο, Aloe Vera, Σοκολάτα, Βανίλια, Pink musk, White musk, Παιδική πούδρα,Fruit slices, Καρύδα, Καρπούζι, Ρόδι, Μέλι, Φουντούκι, Σαμπάνια, Tropicana, Light blue και άλλα και σε μέγεθος 106ml & 206ml.

Η άποψη μου :
Εγώ δοκίμασα με άρωμα δαμάσκηνο και καρύδα. Απλά τα λάτρεψα, ειδικά το δαμάσκηνο. Απορροφάτε αμέσως ,δεν είναι καθόλου λιπαρή και το άρωμα διαρκεί για ώρες, ακόμη και οι πιτζάμες μου μύριζαν μετά . :) 

Το scrub αυτό έχει μια υπέροχη υφή πάστας και χρησιμοποιείται πολύ εύκολα με το χέρι. Περιέχει αμυγδαλέλαιο, βερυκοκέλαιο, φυτική γλυκερίνη και βούτυρο mango που περιποιούνται σε βάθος την επιδερμίδα και την αφήνει καθαρή και ενυδατωμένη. Ακόμη, η φυσική βάση σαπουνιού που περιέχει ξεβγάζεται πολύ εύκολα -σε αντίθεση με τα κλασσικά srub ζάχαρης- ενώ δεν αφήνει υπολείμματα στο μπάνιο σας (105γρ). Το συγκεκριμένο scrub είναι με άρωμα φράουλας (διαθέσιμα αρώματα: Μέντα & σοκολάτα, τσιχλόφουσκα, σοκολάτα, βανίλια, σοκολάτα & πορτοκάλι, ρόδι, δαμάσκηνο, βανίλια & καρύδα, ακτινίδιο,σταφύλι, sun shine, pink musk κ.α)

Η γνώμη μου :
Δοκίμασα με άρωμα φράουλας. Το χρησιμοποίησα στο πρόσωπο μου, δεν ερέθιζε καθόλου το πρόσωπο μου αν και έχω ευαίσθητο δέρμα, έκανε πολύ καλή απολέπιση στο πρόσωπο μου και άφηνε το δέρμα μου απαλό και λαμπερό. 

Τονωτική λοσιόν προσώπου με ανθόνερα, aloe vera, φυτική γλυκερίνη και βιταμίνη Β5(πανθενόλη). Η λοσιόν αυτή είναι καταπραυντική και δροσιστική (μπορείτε να ψεκάζετε το πρόσωπο σας κατά τη διάρκεια της ημέρας ενυδατώνοντας το πρόσωπα σας αλλά και σταθεροποίωντας το μακιγιάζ σας) ενώ είναι απαραίτητο συμπλήρωμα μετά το ντεμακιγιάζ σας με γαλάκτωμα καθαρισμού (50 &100 ml).

Η γνώμη μου : 
Εγώ πήρα αυτή με τα 100 ml . Πολύ βολική συσκευασία και πολύ γλυκό άρωμα χωρίς να ερεθίζει το πρόσωπο. Μπορείς να το έχεις στη τσάντα σου ειδικά το καλοκαίρι και να ψεκάζεις το πρόσωπο σου για να το ενυδατώσεις άμεσα.

Σαπούνι-Κονφετί με άρωμα τσιχλόφουσκα!

Η γνώμη μου: 
Καταρχήν, έχει ένα υπέροχο άρωμα , δεν ξηραίνει το πρόσωπο και προσωπικά μόνο που το βλέπω μου φτιάχνει την διάθεση :) .

Lip balm 

το έχω σε 2 αρώματα: τσιχλόφουσκα και xmas . Η τσιχλόφουσκα λατρεμένο άρωμα και το xmas μυρίζει Χριστούγεννα. Υπέροχες μυρωδιές . Ενυδατώνουν και περιοποιούνται τα ταλαιπωρημένα και σκασμένα χείλη. Εξαιρετικό προϊόν.

Πραγματικά έμεινα πλήρως ικανοποιημένη από τα προϊόντα. Γιατί είναι φυτικά χωρίς χημικά που βλάπτουν την επιδερμίδα και σε πολύ καλές τιμές!!! Αν θέλετε να δείτε και άλλα προϊόντα από την Δώρα μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα της στο Fb εδώ .

Αυτά από μένα!!! Σας άρεσαν;;; Θα θέλατε να δοκιμάσετε κάποιο από αυτά;;; Μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα!!!

2 σχόλια:

  1. Pistevw Despoina pws den yparxei kalytero pragma apo ta fytika proionta otan ginontai me agaph,meraki kai prosoxi!To sapoyni komfetti ti prwtotypo!!!Eyxaristoume g to omorfo post!Filakia kai kalo ypoloipo Kyriakhs!!
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design