17/12/13

Review Bioten Genovate!

Αγαπάκια μου καλή εβδομάδα σε όλες!!! Σήμερα θα ήθελα να σας μιλήσω για την εμπειρία που είχα με το Genovate από την Bioten , την οποία απέκτησα από το Zampple.
Πάμε να πούμε αρχικά λίγα λόγια για το προϊόν :

Η bioten δημιούργησε τη νέα επαναστατική σειρά GENOVATE βασισμένη στο RESISTEM™, ένα φυσικό συστατικό προερχόμενο από καλλιέργειες βλαστοκυττάρων του φυτού Globularia Cordifolia, το οποίο διεγείρει και προστατεύει τους αντιγηραντικούς μηχανισμούς του δέρματος, δρώντας σε 3 επίπεδα:

1. Αποβάλει τις τοξίνες
2. Επιμηκύνει τη ζωή των κυττάρων
3. Αναγεννά τους ιστούς

Πάμε τώρα να σας πω την γνώμη μου :
Εγώ την χρησιμοποιούσα το βράδυ μετά το καθαρισμό του προσώπου μου γιατί ήταν αρκετά λιπαρή για μένα. Είχε ευχάριστο άρωμα όπως όλα τα προϊόντα της Bioten. Ενυδάτωνε αρκετά την επιδερμίδα μου και την έκανε να λάμπει από φρεσκάδα. Τώρα για την αναγέννηση των κυττάρων και την αντιγηραντική τους δράση δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατί είμαι μόλις 22!!! Σίγουρα θα την αγοράσω στο μέλλον και έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Όσο για την τιμή της είναι αρκετά οικονομική.

Εσείς την έχετε δοκιμάσει;;; Αν ναι ποια η γνώμη σας, αν όχι θα την αγοράζατε;;; Αυτά από μένα . Μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design