26/11/13

Week favourites!!!

Αγαπούλες να μαι πάλι!!! Μιας και η εβδομάδα έφτασε στο τέλος της, θα σας δείξω τα αγαπημένα προϊόντα που χρησιμοποίησα την εβδομάδα που μας πέρασε:. 
Πάμε να τα δούμε ένα εν αναλυτικά :

Το αγαπημένο μου κραγιόν αυτή τη εβδομάδα είναι ένα κραγιόν της Avon απο την σειρά Colour Trends και είναι η απόχρωση DAZZLING POUT. Είναι ένα πολύ ωραίο ροζ-μοβ απαλό με λίγο shimmer. Η τσαχπινιά είναι ότι έχει το σχήμα καρδιάς!!! 

Η σκιά που πραγματικά έλιωσα αυτή την εβδομάδα είναι της Golden Rose η απόχρωση 210. Πρόκειται για μια ματ καφέ σκιά που μου την είχε στείλει η εταιρεία για δοκιμή. Νομίζω είναι η τέλεια σκιά για όλες τις ώρες και μπορεί να φορεθεί πραγματικά απο το πρωί μέχρι το βράδυ. Έχει πολύ καλή χρωματική απόδοση και μεγάλη διάρκεια. 


Clarifying Pressed Powder απο την Elf απόχρωση #1305 ivory. Εγώ την χρησιμοποίησα πάνω απο την BB cream μου και εξαφάνιζε κάθε ίχνος λιπαρότητας. Δεν ξέρω κατά πόσο φαίνεται το χρώμα της για τι είναι αρκετά ανοιχτή!!! 

Το επόμενο προϊόν πραγματικά το λατρεύω!!! Θεωρώ ότι είναι μακράν το καλύτερο στην κατηγορία του και δεν μιλάω για άλλο απο το Cream Eyeliner απο Elf σε μαύρη απόχρωση. Έχει και δικό του πινελάκι μέσα στη συσκευασία. Έχει πολύ καλή χρωματική απόδοση και πολύ καλή διάρκεια. Είναι το αγαπημένο μου προϊόν μακιγιάζ. Ίσως το μόνο αρνητικό που έχει είναι ότι στεγνώνει σχετικά γρήγορα. 

Για το τέλος άφησα το αποσμητικό σε μορφή spray απο την Dove το οποίο το έχω σε travel size συνέχεια μέσα στο νεσεσέρ μου. Έχει ένα απίθανο άρωμα φρεσκάδας που δεν μπορώ να το περιγράψω!!! 

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα που χρησιμοποίησα αυτήν την εβδομάδα, ελπίζω να σας άρεσαν. Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα;;; Περιμένω τα σχόλια σας!!! Μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα! 

4 σχόλια:

  1. Geia sas,koritsia!!ta agaphmena m gia auth t vdomada einai sigoura h macadamia hair repair mask kai i bb cream ths garnier pou foraw kathe mera!!poly wraio to post s kai ta aposmhtika ths dove einaai ola uperoxaaa!
    eimaste kainouries kai th xaroume pl na sas doume st blog mas :)
    http://cherry2blossom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω ακουσει πολλα θετικα σχολια για τα προιοντα της macadamia θελω σιγουρα στο μελλον να τα δοκιμασω!!!Σας ακολουθουμε!!!Καλη αρχη!!!

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραίο ποστ!:) θέλω πάρα πολύ να δοκιμάσω τις σκιές απο GR...που θα παει καποια στιγμη θα τα καταφέρω :Ρ
    Βαρβάρα από http://confessions-of-an-everydaygirl.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design