22/11/13

Sephora nail polish & Nail polish remover!

Αγαπάκια μου καλή σας μέρα!!! Σήμερα το ποστ που θα μιλήσει για τα βερνίκια νυχιών και το ξεβαφτικό νυχιών απο τα Sephora. Πιστεύω ότι είναι πετάμενα λεφτά!!! Ευτυχώς που δεν τα αγόρασα αλλά τα δοκίμασα απο μια φίλη μου που τα έχει Το βερνίκι δεν έχει διάρκεια, βγαίνουν οι άκρες την ίδια μέρα κιόλας και ας έχω βάλει top coat και είναι ακριβό για μένα σε σχέση με το αποτέλεσμα του, 5,95 κοστίζει! Θεωρώ ότι άλλα βερνίκια που είναι πολύ πιο οικονομικά, έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και καλύτερο χρωματικό αποτέλεσμα. Επίσης ένα απο τα βερνίκια που δοκίμασα ήταν ένα top coat που όπως έλεγε έκανε gel effect, δεν κάνει απολύτως τίποτα. Όσον αφορά το ξεβαφτικό νυχιών είναι άθλιο. Θέλει πάρα πολύ τρίψιμο για να αφαιρέσει το βερνίκι και θέλει πολλές επαναλήψεις. Δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη ούτε απο τα βερνίκια, ούτε απο το ξεβαφτικό. Δεν θα τα αγόραζα και ευτυχώς που τα δοκίμασα χωρίς να τα αγοράσω. Τώρα τι να πω, ίσως φταίνε τα δικά μου νύχια, ίσως δεν κάνουν για μένα. Εσείς έχετε δοκιμάσει;;; Αν ναι σας έχει συμβεί και εσάς το ίδιο;;; Αυτά απο μένα κοριτσάκια μου. Μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design