18/7/13

Beauty test box Ιουλίου!!!

Αγάπες μου καλησπέρα!!! Τι μου κάνετε;;; Εγώ είμαι καλά!!! Πριν λίγες μερούλες παρέλαβα το Beauty Test Box Ιουλίου!!! Λοιπόν ας δούμε τι είχε μέσα :
  • Ένα υπέροχο βραχιολάκι απο το Sismade σε άκρως καλοκαιρινό χρωματάκι 
  • Ένα σαπουνάκι απο την Oriflame με υπέροχο άρωμα φράουλα 
  • Ένα τριφασικό λαδάκι για τα νύχια απο τη Rona Ross 
  • Μια κρέμα χεριών απο την Oriflame 
  • Μια κρέμα σώματος δείγμα για σύσφιξη με άρωμα σοκολάτας απο την Perfect Lady 
  • Ένα φυτικό βάλσαμο προσώπου και τέλος
  • Ένα βερνίκι νυχιών σε γαλάζιο χρωματάκι 

Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη απο το πακετάκι μου!!! Μέχρι στιγμής το μόνο προϊόν που έχω δοκιμάσει είναι το βερνίκι νυχιών και έχω μείνει πλήρως ικανοποιημένη απο το αποτέλεσμα του χρώματος καθώς και τη διάρκεια του...

Εδώ φαίνεται που τα έβαψα με ένα χέρι μόνο και χωρίς top coat. Και σήμερα μετά απο μια βδομάδα ακόμη έτσι είναι δεν χει ξεφτίσει καθόλου.


Εσείς το πήρατε αυτό τον μήνα;;; Σας άρεσαν;;; Αυτά απο μένα. Μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design