9/4/13

Κρέμα Προσώπου Vichy με SPF50!

Κοριτσάκια μου γεια σας!!! Τι κάνετε;;; Εγώ είμαι καλά. Το post αυτό θα ασχοληθεί με την νέα κρέμα προσώπου της Vichy με δείκτη προστασίας 50 την οποία μου την έδωσαν πρόσφατα στα Hondos δώρο!!! Η κρέμα αυτή είναι μια λεπτόρρευστη κρέμα προσώπου για ματ αποτέλεσμα(το οποίο δεν το είδα μια υπερβολική γυαλάδα είδα) και υψηλή προστασία

Τα υπέρ : 
  • έχει υψηλό δείκτη προστασίας(κάτι που για μένα που είμαι ανοιχτόχρωμη είναι το ιδανικό) 
  • έχει πολύ ωραίο άρωμα 

τα κατά : 
  • αφήνει λιπαρό το δέρμα 
  • κολλάει το δέρμα 
  • είναι σαν αντηλιακό αφήνει αυτό το ανεπαίσθητο λευκό θέλει πολύ καλό άπλωμα 

Αν θα την αγόραζα;;; Νομίζω πως όχι, δεν με ικανοποίησε!!! Θα ήθελα να τονίσω σε αυτό το σημείο ότι η γνώμη είναι καθαρά προσωπική, στο δικό μου δέρμα, μπορεί σε κάποια άλλη κοπέλα να είναι εντάξει απλά εμένα δεν μου ταίριαξε!!!

Εσείς την έχετε δοκιμάσει;;;Τι γνώμη έχετε;;; Μέχρι το επόμενο ποστ... 
Φιλιά πολλά, Δέσποινα!!!

2 σχόλια:

  1. το έχω δοκιμάσει και εγώ αυτό το δειγματάκι,και ενω δεν είμαι λιπαρή μου έβγαζε και εμένα πολύ λιπαρότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design