28/3/13

Maybelline fountation!!!

Να μαι πάλι!!! Σήμερα θα σας δείξω ένα προϊόν που απέκτησα πρόσφατα. Το fountation της Maybelline New York (η όποια είναι απο τις αγαπημένες μου εταιρείες οφείλω να ομολογήσω) σε μορφή mousse, απόχρωση 010 ivory. Κατάλληλο για ανοιχτές επιδερμίδες. Η υφή του πολύ απαλή και η κάλυψη του ιδανική θα έλεγα  Έμεινα πολύ ευχαριστημένη... Εύκολο στη χρήση  Εγώ το χρησιμοποιώ με ένα σφουγγαράκι για make up. Το πήρα μόλις με 7,50€ απο το Εbay, ενώ εδώ μου ζητούσαν τουλάχιστον 20€... Εσείς χρησιμοποιείτε κάποιο προϊόν της Maybelline ;;; Φιλιά Δέσποινα!!!

6 σχόλια:

  1. Μου αρεσει πολυ αλλα το βρισκω ακριβο. Ενα dupe ειναι το αντιστοιχο mousse της Essence!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι οντως ακριβο αλλα ριξε μια ματια στο ebay θα το βρεις σιγουρα φθηνοτερα και με δωρεαν μεταφορικα παρακαλω!!! :) Της essence τι τιμουλα εχει;;;

      Διαγραφή
  2. γεια σου εγω χρησιμοποιούσε την bb μια χαρα ήταν , το πήρες σε πολυ καλη τιμη , μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ηταν οντως πολυ καλη τιμη!!!Την bb δεν την εχω δοκιμασει πιστευω να την δοκιμασω συντομα ;)

      Διαγραφή
  3. Το είχα κι εγώ κάποτε αυτό και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη! μου άρεσε πολύ η υφή του! δεν ήξερα ότι βγαίνει ακόμη! Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω δεν εχω δοκιμασει αλλο προιον με τοσο καλη υφη !!!Ναι Μαρθα μου βγαινει ακομη!!! ;)

      Διαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design